Speedmaster

De kast is wel wat gepolijst maar de Speedy op de foto’s is echt.

Ik zou die €455 écht meteen overmaken!! :sunglasses:

Informeer verder even welke horloges de verkoper nog meer te koop heeft! :upside_down_face:
(Mocht ie er nog meer te koop hebben dan een package deal doen!)

Grappig dat mensen zogauw ze hebberig worden elke vorm van gezond verstand overboord gooien!! :joy:

10 likes

Maar dat is toch wel ‘the dream’. Dat iemand iets geërfd heeft en voor goedkoop te koop zet. Of dat je bij een kringloop binnenloopt en er ligt een vintage speedy waarbij de verkoper aangeeft dat het batterijtje leeg is. :grin:

4 likes

Als je genaaid wilt worden ga dan naar een prostituee, heb je tenminste nog iets van plezier van je centen gehad.

7 likes

Daar gaat mijn koffie. :laughing:

4 likes

Het is zeer stil geworden ondertussen

Ik vind het zegel van de Omega box er verdacht uitzien. Het lijkt op een nep box. Dan kan de Omega ook nep zijn .
Ik heb hier een keer verslag gemaakt van een echte en een nep box:

2 likes

455🤣

Idd is nep worden momenteel op platformen als marktplaats veel omega’s voor dat soort prijzen aangeboden. Altijd oplichting

1 like

5316499 of 8316499 als serie nummer geven geen resultaat bij Omega…

Heel deze advertentie is nep. Enkele alarmbelletjes:

  • compleet belachelijke prijs. Mensen die een advertie kunnen plaatsen op internet kunnen ook wel even zoeken op google hoor.
  • zeer korte beschrijving met nog een woordje Italiaans erin
  • aangeboden in Wallonië, maar enkel op de nederlandstalige site
  • mannenhorloge aangeboden door een vrouw

Zelfs zonder de prijs is een dergelijke combinatie genoeg om deze links te laten liggen. Maar je kunt proberen en ook nog even die Mark II op 2dehands.be voor 390€ erbij nemen :stuck_out_tongue:

1 like

Zoveel rode lampjes zijn er nog niet op de Wallen…

5 likes

Zelfs nep bied je dit niet aan voor dit bedrag.

@Erik11 !!! Kom snel!

Scherp.

Jahoor. Onze lieve heer is weer terug op aarde :joy:
Ik had 400 geboden :sunglasses: Nooit laten merken dat je iets graag wil hebben.

3 likes

Jongens dat ding is écht en dit is een buitenkansje!

Al dat jaloerse gedoe! :face_with_raised_eyebrow: :thinking:

1 like

Begin er wel op te lijken.
Is de schuld van de kapper, of liever gezegd de schuld van geen kapper! Man man, hoogste tijd … :sunglasses:

Horloge is echt. Alleen als je het overmaakt ontvang je nooit het horloge, dat garandeer ik je

Als ik die oplichter was zou ik een briefje sturen met daarop: ‘sukkel’.

1 like

Zou wel attent zijn.

2 likes