Ik ben erg benieuwd naar je NA foto’s! Laatst een Hydroconquest 39mm gepast en vond het een mooi formaat Deze is qua prijs wat vriendelijker.
Mooi. Ik wil hem ook en bestel ik de groene met extra zwarte bezel erbij. Kan ik nog is wisselen.
Yep en voor de prijs van de zwarte. Tenminste ik ben nog in afwachting van een reactie van Steinhart voor de prijs. Maar keramische bezel voor de 42mm kost €30 en verwacht voor de 39mm dezelfde prijs. Ik zat te twijfelen tussen groen en zwart en ben toen is naar losse bezels gaan kijken en dacht, dan heb ik de groene met extra bezel voor de prijs van de zwarte. Denk dat de maat perfect is voor mijn poezelige polsjes
Ik ben serieus aant twijfelen om te bestellen. Eindelijk een 39mm kwaliteitsduikertje die een step up is van de skx maar ook de bank niet breekt.
Dat denk ik dus ook. Nergens vind je deze specs en kwaliteit voor dat geld. De maat en afwerking lijken mij helemaal goed. Heb nu een 43mm Certina duiker en wil deze erbij. Heb ook nog CW trident pro op het oog van 38mm. Als de maat me bevalt weet ik niet of ik die Certina zal houden.
Als die er ook kleiner zou komen koop ik hem zeker. Anyway, ik ben hem ook serieus aan het overwegen.
Het naar zeggen gebruikte ETA 2824-2 Elaboré uurwerk is een heel mooi uurwerk en dat heb ik laatst nog is uitgezocht. Met dank aan dit topic over dit horloge.
De eersten staan op uhrforum al te koop aangeboden.
Als hij er ook in een GMT versie komt (met zwarte lunette). Dan wordt hij gelijk besteld. Die van 42mm vind ik gewoon te groot.
Alles werkt. Super gaaf klokje maar idd gepolijst, niet door hun en niet de originele kroon. Wel “maar” 2000 euro. Ze hebben ook een speedmaster professional staan waar ik verliefd op ben geworden met veel complicaties voor 3500 euro.
Album hier:
Ziet er heel netjes uit en hij zou open staan voor onderhandelingen. Heb je hier advies over? Dank.
Ik denk dat je in het verkeerde draadje zit en je niet het antwoord krijgt wat je verwacht
Olly zat hysterisch in Florence op een Speedy te azen.
Is gelukkig overgewaaid
Ik had hem al in de smiezen ja. Was weer even een leuk topic waardoor die weer bekoelde.
Als verkoper droom je van dit soort klanten natuurlijk en hebben we met zijn allen nu een Italiaanse verkoper het brood uit de mond gestoten
Het klassieke schoolvoorbeeld van hebberigheid waardoor men impulsief de verkeerde beslissing neemt. Niet in dit geval gelukkig want het is wel een aardig bedrag.en ik gun hem het horloge van harte. Maar dan wel een goede voor de juiste prijs.
Inderdaad een schoolvoorbeeld!
En het overkomt ons allemáál wel eens
Ik gun hem die Speedy ook van harte, maar inderdaad tegen de juise prijs!
Je hebt het mooi verwoord in een paar zinnen!
Ok, ok, I plead guilty
Yep, is mij ook wel is overkomen maar dat was slechts een schamele 80 gulden leergeld.
Het wachten is soms best moeilijk, zeker als je al langer op zoek bent. Dan lijkt het die ene kans en is het nu of nooit. Ik kan het helemaal begrijpen.
Gelukkig is die met alle reacties wel tot zinnen gekomen en het mooie van dit forum is dat mensen je willen helpen.
Mijn vader zei vroeger al tegen mij toen ik overhaast de eerste beste brommer wilde kopen “dit is niet de laatste brommer (of vul het begeerde goed maar in) ter wereld”.
En dat motto geldt nu nog steeds
Ja, dat is ook helemaal waar.
Ik heb ook moeten leren dat geduld in dit soort gevallen lonend kan zijn.
Hahaha ik ook hoor!
En dit forum is inderdaad tof!!!
Als ik soms zie welke moeite sommigen nemen om anderen te informeren/helpen vind ik dat super.
Wat dat aangaat is het een puik forum. Ik ben er blij mee en heb er al veel aan gehad.
En? Al iets gehoord of gezien?
Ik heb de groene vandaag besteld als pre-order. De zwarte bezel is nog niet los verkrijgbaar zegt Steinhart. Die groene lijkt me wel leuk en die zwarte bezel zal vast nog wel komen.
Oeps, ik zie nu dat ze in voorraad zijn en ongeveer €6 duurder zijn geworden.
Niet eens op gelet bij het bestellen maar dan heb ik hem deze week nog