STEMMEN HF Fotochallenge #20 - Thema: Groenten & Fruit

Thema: Groenten & Fruit

Maar liefst 40 geldige inzendingen. Geweldig dat er zoveel mensen mee hebben gedaan. Ik vind het dan ook zeer lastig kiezen, want voor mij is iedereen een winnaar :+1:t2:

Ik mag/moet/kan echter maar 19 inzendingen voor de stemronde kiezen, dus helaas voor de afvallers en good luck voor de kanshebbers voor deze 20 ste editie.

Ik vond het leuk om een keer gewonnen te hebben, maar het nadeel is dat je een selectie moet maken en dat is toch best wel lastig :smirk:

De uiteindelijke winnaar wordt gelukkig door de kiezer bepaald. Succes iedereen.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Foto 16

Foto 17

Foto 18

Foto 19

Breng je stem uit …
Moge de beste foto winnen!

  • Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

Woensdag a.s. begin van de avond sluit de poll en maak ik de winnaar bekend. Hij/zij mag zich vast opmaken voor het organiseren van de 21ste editie.

6 likes

Wat een plaatjes!.. Foto 8 is het geworden, ik zie het bandje nog wel verschijnen in het blauwe gedeelte :call_me_hand:t3:

4 likes

Mooie foto’s, ik heb op foto 19, de Nomos gestemd. Deze foto straalt bescheidenheid, maar ook klasse uit.

5 likes

Blijlbaar word moderne kunst niet meer gewaardeerd :frowning:

wel blij dat 38 mensen het wel waarderen :wink:

De limited edition breitling box is het geworden.
Niks zo lekker als onze grote vriend in de zomer Mr. Walter melon :watermelon:

2 likes

100 % foto 8! :slight_smile:

3 likes

Foto 8👏 geniaal

2 likes

Zo! Hakken over de sloot om de finale te halen… :joy:
Was een leuk onderwerp @Koppie!

2 likes

8 is de leukste, 18 de mooiste. Wij gaan toch voor 18 :ok_hand:t4:

2 likes

Ik ga voor #8 zo tof gedaan :+1:

2 likes

Poehee. 8 vs. 18 oftewel originaliteit vs. kwaliteit.
Ik ga toch voor 18, voor mij de mooiste/beste foto en daar gaat het om vind ik.

6 likes

Eens.

Toch ga ik deze keer voor nummer 1, voor mij de meest fruitige. Op een warme zomerdag is dit wat je wil.
:sunny::tropical_drink:

5 likes

Mijn stem ging naar 18

sterke foto ,zeker een kanshebber
Al heb ik wel getwijfeld voor 15 …lekker zomers fris

4 likes

Even propageren.

De foto die ervoor zorgt dat je lacht.
Stem Foto 8

4 likes

18 it is!

3 likes

Exact dezelfde afweging hier, alleen dan met 19 vs. 8. Ik vind nummer acht echt geweldig leuk bedacht enne als ik twee stemmen zou mogen uitbrengen, was die ook mijn stem ook zeker waard. Ex aequo, maar ja … ik mag maar één stem uitbrengen.

Ware het horloge op de komkommerband lekker scherp geweest en ook een beetje anders gekaderd, evt. het plankje er in zijn geheel op was dat zeker mijn nummer één geweest. Hij komt me nu een beetje rommelig over, veel aandacht besteed aan het ontzettend leuke idee maar minder aan de foto zelf. Is mijn indruk. Damn, lastig dit. :see_no_evil:

Nummer 19 dus!
Is ook gewoon een fris fruitig plaatje … :wink:

3 likes

Oof, dit is een moeilijke. Foto 1 vond ik de mooiste maar foto 8 is toch gewonnen door de originaliteit.

2 likes

Nr. 8 is het geworden. Het onderwerp heeft een duidelijke relatie met zijn omgeving. Oftewel: de onderdelen moeten elkaar versterken tot één beeld, als in een reclamefoto. Bij veel foto’s zie ik twee dingen: een horloge en wat fruit. De uitvoering had inderdaad beter gekund, maar telt voor mij dus minder hard mee.

4 likes

Foto 1 heeft een lichte voorsprong op de hielen gezeten door foto 8 &18 die nek aan nek gaan. Wordt nog spannend :+1:t2:

5 likes

De creativiteit bij de voorbereiding en de lol die deze foto oproept geven voor mij de doorslag … 8 dus, :cucumber::cucumber::cucumber:

2 likes

Kom mensen, door blijven stemmen! It’s for the greater good! :muscle:

2 likes