Hetgeen ze zelf op hun site melden… Zou zelf de Sternglas met plezier laten liggen, €100 bijleggen en een horloge van een echt mooi merk kopen:
https://www.defakto-watches.com/watches/struktur/inkognito/603/
Hetgeen ze zelf op hun site melden… Zou zelf de Sternglas met plezier laten liggen, €100 bijleggen en een horloge van een echt mooi merk kopen:
https://www.defakto-watches.com/watches/struktur/inkognito/603/
Als je m mooi vindt en t geld kan missen … lekker doen man. Er zijn duizenden modellen van zogenaamde “echte” merken die op elkaar lijken maar iedereen praat dat goed vanwege hun "geschiedenis " of “stijl”. 179 voor iets moois en goeds (kan t bandje niet oordelen) vindt ik persoonlijk een mooie deal…wit overhempie in de zomer…top toch.
Mooi hoor, maar qua specs zie ik geen verschil, dus waarom zou ik 100 euro meer betalen voor een Defakto? Enkel en alleen om wille van het merk? Waardevastheid? Dat laatste betwijfel ik…
PS Ik ga geen Sternglas kopen, vermoed ik, maar ik vind dit wel een boeiende discussie! Dus: gooi maar die argumenten!
Als je geen waarde hecht aan ‘heritage’, een merknaam of het feit dat het een mechanisch uurwerkje moet zijn, dan is het belangrijkste dat jej er plezier van kan hebben. Aan je openingspost te zien wordt je hier wel enthousiast van. Mocht het achteraf niks zijn, dan kan je hem vast wel aan een medeforummer kwijt
ster(i)nglas? Wij lossen het op!
Flauw Denk dat je qua kwaliteit bedrogen uit komt. Zo bestelde ik ook eens het door esquire bejubelde maanfase horloge van Maen. Wat een teleurstelling was dat zeg…
Als het merk je niet uitmaakt, wat ik me prima kan voorstellen, hoeft het allemaal niet zo duur te zijn:
Deze net gepost in een ander topic
Als je dan toch voor een budget gaat neem dan een Rodina met saffier en een automaat
@Frederik81
Nee, niet doen, is fastfood.
En te duur voor wat je krijgt.
Beter door sparen voor een max bill
Ik heb toen ooit het merk Brathwait gebacked.
Ik dacht rond de 100 euro voor early backers.
Nog steeds mooi horloge en best goede specs.
Crystal glass, 316sl ss en ga zo maar door.
Die datum! Mijn ogen!
En voordat we die vergeten, die nieuwste Orient Bambino heb je voor rond de €160 op Ebay, met hacking en handwinding:
@Jeffreyh1984: Ik heb die Maen ook & ben er tevreden mee, Wat viel jou zo tegen?
@HanDavinci & @anon50762135EV: Jullie hebben het artikel geliket. Ook omdat jullie problemen hadden met de Maen?
ja, maar die korte wijzertjes…
Meer omdat ik @Jeffreyh1984 wel een toffe peer vind, en hij verdiende een like op die donkere woensdagavond
wij hebben alleen de grap van Jeff geliket volgens mij
Alleen al door die mop is dat horloge geen optie meer.
Zijn de wijzers te kort of het horloge te groot? Denk daar maar eens over na.
Ik vond het allemaal maar een beetje goedkoop aanvoelen. Licht, saai en totaal niet wat ik er van verwacht had na het lezen van die positieve artikelen. Ieder z’n meug, maar ik vond dat er zoveel beter te koop is voor die €250,- (ik heb hem niet als kickstarter gekocht)