Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Volgens mij is een lijst met 50 inschrijvingen al voldoende.

1 like

Niets is onwerkelijk, 50 betalende leden maken het werkelijk :grinning:

1 like

We 'll see!

1 like

Tjaā€¦ Zoals ik al aangaf is dit voorstel ambitieus! Maar wat mij betreft de moeite waard te verkennen. Je hebt een punt wat betreft haalbaarheid, al denk ik dat 50 stuks en de prijs niet eens het grootste probleem is. Wel dat wanneer het tot een stemming zou komen Stowa underdog zal zijn, puur omdat er (denk ik) een grotere animo is voor een goedkopere limited met bv quartz of seagull.

Ergens wel jammer want 650 voor een flieger van Stowa met aanpassingen is echt niet gek.

gr, HJR

8 likes

[quote=ā€œmarijn, post:58, topic:107582, full:trueā€]
De prijs zou mij doen afhaken, overigens de datum op zes ook. Wel zou de merknaam Stowa het horloge mogelijk ook internationaal gewild maken.
[/quote]Eerder de sunburst dial mocht dat het worden. Die watchtime is nog steeds erg gewild, maar lastig te vinden tweedehands.

gr, HJR

Keuze uit een band is eventueel mogelijk. Stowa doet geen quartz (meer), wel kan je kiezen voor een top grade 2824.

gr, HJR

1 like

Wauw, de blauwe plaat is werkelijk prachtig.
Zeker het overwegen waard

1 like

Ohh wat wordt die mooi met een blauwe sunburst.
Nog eventjes dacht ik dat ik een jaar kan overslaan. maar dezeā€¦
wow wat is ie mooi.

Dat dus. Medunkt dat als er genoeg animo is op het forum, we een ā€œCity Edition 2017 Stowa Tjietjerksteradeelā€ kunnen doen. Ik zit niet aan de titel HFLE vast. :slight_smile:

Wellicht is een NL Edition een optie? Of klinkt dat alsof het te zeer van Meistersinger gejat is? Overigens vind ik het beter om een Stowa Limited te hebben voor 650 dan een HFLE voor 500 met een oninteressant uurwerk er in.

Bingo!

Die Watchtime editie is ook fantastisch, juist omdat het met de blauwe sunburst gewoon een erg discrete limited is. Een soort van Stowa Petit Prince, al is dat misschien vloeken in de kerk.

3 likes

Prijzen bij Stowa zijn de afgelopen jaren ook gestegen. Deze kans niet laten schieten zou ik zeggen. Mooi merk, mooi voorstel!

6 likes

Ik kies dan liever voor een Stowa NL Edition, dan de voorgestelde City Edition naam.

1 like

Ik wil best mijn Panda HFLE als winnaar zien en daarnaast ook voor eur. 650,-
Die blauwe Stowa (met hopelijk ergens een piepklein oranje accentje) afnemen!

1 like

Mooi initiatief. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Mits de prijs gunstig is, schrijf ik in. Keep up the good work. Blauwe sunburst is wel must :slight_smile:. Ik ben zelf niet echt fan van teveel oranje accenten op dit horloge.

1 like

Ik ben voor!

Huh wat? :confused:

2 likes

Wees daar niet bang voor. Hooguit dmv gravering op de rotor of caseback.

gr, HJR

9 likes

:clap: :clap:

1 like

Ik wil wel serienummer 14 of als de oplage verhoogd wordt naar 75 (vanwege de grote vraag), dan wil ik graag serienummer 75.

Of is nog te vroeg om een serienummer te reserveren?

Wel echt die diepdonkere zwart met blauwglans zoals IWC die heeft :grinning:

Ik wil ontbijt op bed.

Maar is het inderdaad nog wat vroeg voor;)

4 likes