STOWA Only!

Ik vind het ook erg lastig kiezen met Stowa / Fortis / Damasko / Sinn op de wishlist. Te veel keus :thinking:

4 likes

Het is verschrikkelijk hé :joy:

2 likes

Ik had dit topic hier nog niet eerder gezien maar heb deze 90th Limited Edition met “Old Radium” lumen nu ook al 2 jaar:

13 likes

Prachtige foto’s! Dit merk verdient inderdaad veel meer aandacht. Alle ontwerpen zijn stuk voor stuk klassiekers, fantastisch afgewerkt en volgens mij verzorgd door hele sympathieke mensen.

Maar helaas… Net als @Maurits2 moet ik nog even wachten op mijn Ikarus.
(als iemand trouwens één in de verkoop wilt doen met het oude logo, geef mij dan een por)

4 likes

Dank! Sympathiek zijn ze zeker, heel toegankelijk. In het verleden goed contact met ze gehad omtrent een service en ook op de Watchtime beurs een leuk gesprek gehad met een mevrouw van Stowa.

De Ikarus is een leuke instapper en ook een gaaf ding. @Fate_Amenable_To_Change heeft ooit eens een review over geschreven meen ik.

2 likes

Yup.

Ik had 'm een tijdje op de Hirsch performance gezet, maar ben toch weer terug op Colareb.

Die review staat trouwens hier:

4 likes

Staat 'm goed!

Review ken ik trouwens, zeker. Pilotenhorloges “spookten al geruime tijd door mijn hoofd”, dus toen vond ik 'm. Daarna wilde ik een Ikarus. :smiley:

1 like

En tegenwoordig in drie kleurstellingen te koop als je de Verus meerekent. Ik ben er na al die tijd nog steeds mee in m’n nopjes. :slight_smile: :+1:

1 like

Soms sta ik versteld van mijn geheugen, of ik hang hier teveel rond. Maar dat was hem dus inderdaad :smile:

1 like

Ikarus met oud logo bestaat niet

Edit:Dus toch :face_with_monocle:

Ze komen bij mij gelijk naar boven als ik zoek. :slightly_smiling_face:

Bijzonder,had ze nog niet gezien :+1:t2:

Ik schrijf memorabele reviews, Henk. Da wittegij ook. :slight_smile:

Maar alle grappen terzijde: We hangen hier teveel rond. :+1:

1 like

Ik woon hier :thinking:

We kunnen weer meedoen in dit topic!

7 likes

OMG :scream:
In love again :two_hearts::kiss:

NEW
image

11 likes

Jaa dat is een fijne! Und jetzt…Bilder. Nur bilder.

:scream: En ze vallen me lastig op mijn IG pagina of ze m’n fotos mogen gebruiken…
Zo te zien, heb ik gezegd dat het goed was :smile:

11 likes

De vraag is vaak maar een formaliteit :joy:

Betekent wel dat je het goed doet :+1:

1 like

Ik ben geen fan van de lugs maar die wijzerplaat :heart_eyes:

De mijne dan nog maar eens :grinning:

4 likes