Subdelta ACE

Iemand hier op dit forum al ingetekend op de Subdelta Ace? Bestellen kan sinds vorige week vrijdag.

2 likes

Design is wel apart, ben er niet helemaal zeker van of het mij aanspreekt. Helaas is de prijs ruim boven mijn horlogebudget, dus ik hoef mij er niet druk om te maken.

1 like

2.500 euro?

Pellikaan in sneltreinvaart voorbij?
Ik zou de pretenties een klein beetje binnen de lijntjes houdenā€¦ Om te beginnen i.i.g.

Overigens droeg ik Pellikaan een zeer warm hart toeā€¦ Ik vond ( en vind ) ze nog steeds mooi. Sinds die duiker daarentegen valt het mij wat moeilijk het allemaal serieus te blijven nemenā€¦

Zelfde hier.

3 likes

Ja helaas wel een beetje.

Toch vind ik het een dikke TU voor Hans, hij laat er tenslotte geen gras over groeien.
Ik hou alleen niet zo van de lugs, zie het liefst gewone lugs die tussenin de lugs gewoon met de kast meelopen, maar dat is smaak.
Wat ik wel merk is dat ik altijd snel uitgeput ben na het bezoeken van de site, veel verschillende bedrijfjes, mogelijkheden, limited editions, personalized straps, real artists etc.

2 likes

Opzich wel apart dat er een teken van een schoppen op het leren bandje staat ipv de Aasā€¦

Snap em nietā€¦

Er is toch ook een schoppenaas.

Ace of spades.

Groeten,

Noel.

MIsschien dat het als detail bedoeld is, ik zag namelijk nergens anders een verwijzing naar een kaartspel, ik zou dan wat meer details aanbrengen en niet alleen het schoppen teken op een bandje zetten, maar ja dat is mijn mening.

1 like

Bedankt @JSZ voor je feedback, daar kan ik wat mee. Ik word soms ook wel een beetje moe van mezelf als ik bepaalde paginaā€™s teruglees :wink: Ik ga ernaar kijken.

@MeistersingerFA: jij ook bedankt voor je feedback. Met de pretenties valt het trouwens mee. No guts, no glory. Overigens: het produceren van een beperkte oplage handgemaakte horloges met kostbare onderdelen is echt schreeuwend duur. Er wordt al snel geroepen door buitenstaanders dat alles overpriced is. Alleen al het uurwerk kost ruim ā‚¬ 500 ex importkosten en dan wil je er ook nog wat aan verdienen natuurlijk. Tijdelijk kan het horloge echter met ā‚¬ 500 korting worden aangeschaft en daarmee geef ik zoā€™n beetje de hele marge cadeau.

Ben benieuwd of er nog meer (opbouwende) kritiek is, waar ik nog wat mee kan doen in deze fase. Even los van de mening over de prijs, want iets mag kosten wat je ervoor over en te besteden hebt :wink:

Gr en fijne dag allemaal
Hans

1 like

Hoi @AlcoS, de ACE is een militaire onderscheiding voor gevechtspiloten, die ca. 5 vijandelijke vliegtuigen neerhalen. Vaak wordt dit in de vorm van een schoppenaas (dus uit het kaartspel) weergegeven. Vandaar.

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ieder zijn mening @Superc. Gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde horloges mooi vinden! Overigens: het glaasje op de caseback van de Periscope is niet te klein, want het uurwerk is niet groter, maar goed. Ik ben benieuwd waar jij mij met mijn Engels kunt helpen, alle tips zijn meer dan welkom!

Mwa. Wordt er niet echt warm van. Overigens komt dat deels door de kwaliteit van de render, lijkt wel alsof het in Paint is getekend. Vorm van de kast van voren ziet er nogal apart uit. En uurwerkfoto is schuin genomen, daardoor oogt t ook vreemd.

Er komt binnen 1-2 weken een live prototype van de ACE aan, waardoor alles veel beter toont. Tussentijds kan je mijn site in de gaten houden (www.subdelta.com) of je intekenen op de update list.

De renders zijn inderdaad 2D en in een grafisch pakket opgemaakt. Dat kan natuurlijk veel beter. Ook jij bedankt voor je feedback @Honey_Badger.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik ben het niet eens met je opmerking over het glaasje, want als het een te ruime diameter zou hebben, kijk je als het ware naast het uurwerk en dat is ook niet direct wat je wilt. Toch: ik waardeer je input.

Voor zover ik kan achterhalen is ā€œas much ā€¦ as possibleā€ normaal Engels. Het mag allebei maar dat hangt af van wie het zegt (er zijn veel verschillende meningen hierover).
ā€œFoundā€ moet inderdaad ā€œfoundedā€ zijn, dus dat heb ik direct aangepast.

Hongerig naar meer :slight_smile: waarvoor bij voorbaat dank.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Exclusief btw!

Zitten die arbeiders ook in het horloge? :grinning: Hier kan ā€˜as muchā€™ wel, ā€˜as much Dutch labour as possibleā€™.

Als ik @Motormuis was zou ik even iemand inschakelen met verstand van de Engelse taal in plaats van te wachten op opmerkingen op een forum. Ook vind ik de teksten te ronkend en lezers aanspreken met Commander of Warrior vind ik lachwekkend. Van de 250 verkochte exemplaren zullen er ten minste 249 nooit een cockpit zien.

Verder is het niet mijn model, maar dat is een kwestie van smaak.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

done

edit: nog wat tekstuele aanpassingen/aanvullingen

1 like

Ik kan me voorstellen dat een deel van de kritiek (veel) te maken heeft met de geschiedenis van @Motormuis op dit forum. Ik vind het in elk geval wel stoer dat er een nieuw Nederlands niet-plakmerk is met een eigen smoel. Ook al zijn de horloges totaal niet mijn smaak en is de prijsstelling inderdaad ambitieus.

Een zinnetje als ā€œThis ā€œfuture Fliegerā€ has written future galactic warfare all over itā€ bezorgt me wel kromme tenen. De woordvolgorde klopt niet en de inhoud is lachwekkend. Tenzij je doelgroep mijn Ninjago-gekke zoon van 9 is. Ik sluit me aan bij het advies om voor de teksten een professional in te schakelen.

Veel succes in elk geval!

4 likes