Super Sea Wolf • 53 Compression Watermelon

Ben momenteel erg gecharmeerd van de ‘Zodiac Super Sea Wolf • 53 Compression’ ook wel bekend als de ’ Zodiac watermelon’ :watermelon:

Had al een aantal reviews gelezen op het internet, maar was even benieuwd of er iemand op het forum was die wat meer ‘hands -on’ ervaring had met het horloge en dit wilde delen

specs voor de liefhebber:

Brand:Zodiac
Series: Super Sea Wolf
Model: 53 Compression
Diameter: 40mm
Case thickness: 13 mm
Dial Colour: Silver
Dial Glass: Sapphire Crystal
Case Material: Stainless Steel
Strap Material: Bracelet
Strap Width: 20mm
Movement: in-house STP 3-13 automatic movement
Water Resistance: 200m

1 like

Wow wat een kleuren. Ik ben benieuwd hoe die er in het echt uitzien ten opzichte van de render.

1 like

Zo in deze render vind ik de kleuren wel tof. Weer eens wat anders…

Ben echter wel bang dat je het snel zat bent en daarnaast lastig te combineren met kleding; reden waarom ik eigenlijk alleen zwarte of donkere horloges draag…

1 like

voor zover het op foto’s daadwerkelijk goed te zien is lijken de kleuren ‘in het echt’ ook behoorlijk fel.

Als zomer klok vind ik hem best gaaf!

Ik heb zelf een Zodiac Sea Dragon gehad. Ik was er gek op maar hij vertoonde steeds kuren. Het uurwerk dat erin zat was ook heel erg goedkoop en zat met plastic spacers vast. Ik vind de automatische modellen erg aantrekkelijk maar weet niet goed of men in deze echt kwaliteit verwerkt. Ik vind ze prijzig en na invoer komen er ook nog kosten bij. Misschien wel leuk om mijn laatste ervaring met Zodiac te lezen.

1 like

Ik dacht heel even dat het alweer de 1e dag van april was :see_no_evil:

Met alles respect voor de liefhebbers, want ik ben dan weer meer van dat saaie zwart, grijs, etc.