Te goed om waar te zijn

Inclusief een goedwerkende chronograaf? Best een stoer ding! Als ik moest kiezen tussen twee kratjes Heineken en deze bad boy dan kreeg ik het nog lastig.

8 likes

Alles werkt😉

Prachtig zeg! Echt heel mooi

Ik zou ook argwanend zijn, ziet er bijna te goed uit om waar te zijn :heart_eyes:

1 like

Ieder zijn ding, ik vind hem zelf niet heel erg mooi, maar je moet vooral kopen wat je zelf mooi vindt. Zit er links nou een kompas?

Ik denk dat je MEGIR Fashion Men Quartz Watch Leather Strap Waterproof Multifunction Sport Wrist Watcheswel leuk vindt. Voeg het toe aan je verlanglijstje!

Zozo! Onderstaand topic is van juli 2018 toen je hem een week had. En 13 maanden later heb je hem twee jaar! :open_mouth: Je hebt dus een methode gevonden om de tijd te versnellen. Inclusief inflatie met terugwerkende kracht. Vertel vertel! :hugs:

24 likes

“Voelt alsof hij 70 Euro kost”:slight_smile: Hoe voelt zo iets?

10 likes

Loopt deze niet op een knoopcel? :wink:

Niemand zal beweren dat een goedkope quartz de tijd niet goed bijhoudt. Fijn dat je happy bent

2 likes

Mijn beste,

Heerlijk toch, zoveel horloge-rijkdom om de pols!!
Een horloge als een instrument waarmee het voortschrijden der tijd gemeten wordt.
En dit naar jou tevredenheid!!
Immers,
Tevredenheid is niet: krijgen wat je wilt, maar willen wat je hebt!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

21 likes

Bedankt voor de inspiratie. Heb zojuist deze besteld voor €4 inclusief verzendkosten van een euri. Binnenkort mijn NA-topic.

5 likes

Hoppa -95%! :sunglasses:
Lekker hoor!

Dat wordt genieten binnenkort!

Dus in plaats van jouw Rolex date had je zo’n 2187 Shaarms kunnen kopen… :thinking:
En daarmee had je bijna 6 jaar lang elke dag een frisse nieuwe Shaarm© om je pols kunnen slaan!

Van deze Megir© had je er 460 kunnen kopen; nog steeds goed voor ruim elke dag een frisse gloednieuwe Megir, 1,2 jaar lang! :sunglasses:

Mm mm moet ik voor die Megir nou een waarde van €15, €19 of €70 hanteren? :face_with_monocle:

Idd. En Shaarms bekt ook nog eens gruwelijk lekker. Als ik ooit nog eens een dochter krijg…

2 likes

Dus.
Ook in de horlogewereld een flinke brok gebakken lucht?
Dit horloge bewijst het.
Dus.

Voor die 19 euro konden er geen minuten- EN urenwijzer van af, dus is het een soort einzeiger geworden??
Wel fijn dat de lume het goed doet; kun je in het donker nog steeds niet zien hoe laat het precies is…

:thinking:

3 likes

Naast Rolex fanboys nu een Megir Fanboy. Is weer eens wat anders :stuck_out_tongue_winking_eye:

Laat iedereen genieten waar die blij van wordt ongewacht de waarde.

1 like

De afzetmarkt voor een Megir vind je eerder op een Facebook koopjeshoek dan hier op het forum! :roll_eyes:

Topic opgeschoond. Dit is een horlogeforum waar we respectvol met elkaar omgaan.
Graag naar regels en richtlijnen gedragen.

7 likes

Heb zojuist deze besteld voor €4 inclusief verzendkosten van een euri

Dat is bizar te noemen…hoe is dat mogelijk voor dat geld.
Straks moet je hem zelf in elkaar zetten (kleine lettertjes :smirk: )

Binnenkort mijn NA-topic

Graag!

Hoe kom jij steeds aan van die wijsheden? :ok_hand:t2::+1:t2:

2 likes