The Eagle Has Landed. Laat die Moonwatches maar zien.

ach kom op niet zo flauw. Het is maar 1 dag de 50e verjaardag.

Denk dat ik vanavond ook maar eens de Apollo 11 film/docu in de bios ga bekijken.

Dat is waar…
Nou hierbij de Maan horloge waarvan het merk de Nasa missies mogelijk maakte en waarvan de Accutron vannacht inmiddels 50 jaar op de Maan staat, om precies te zijn in de Sea of Tranquility.

6 likes

That’s the spirit!

1 like

Dat is een goed plan! Ik ga in ieder geval zeker proberen om kaartjes te bemachtigen.

1 like

5 likes

Even mezelf quoten en verhaaltje erbij zetten voor de geinteresseerden

2 likes

Hi,

Nope… De maanlanding vond plaats om 20:17:39 UTC op 20 juli 1969. Armstrong zette zijn linkervoet op het maanoppervlak om 2:56 UTC op 21 juli 1969. UTC=GMT dus beide momenten in NL een uur later…

Vraag is wat je ‘leuker’ vind - landing op de maan of eerste voet op de maan. Zelf kies ik voor het laatste…

Groet, Vincent

3 likes

2 uur later… zomertijd :wink:
edit: foutje bedankt… je had gelijk.

2 likes

beide…
Eagle has landed is net zo gaaf als One small step…

4 likes

Mooiste vind ik toch dat de Eagle weer de maan verlaat, koppelt aan de commandomodule met Collins aan boord gevolgd door een re-entry op Aarde…
Twee lanceringen dus tijdens één reis.

2 likes

Al de hele week in aanloop naar vandaag deze om (en dus ook vandaag)!

5 likes

Mooi moment om Kerbal Space Program weer eens te spelen :blush:

7 likes

Dan hier ook nog maar een keertje posten, anders is het niet leuk tegenover TS @tijdig :+1::slightly_smiling_face:

2 likes

Inclusief jaren 60 filter :grin:

4 likes


Deze even in de kroeg aangezet…
2 likes

R.E.M. is the shit :ok_hand:t2:

2 likes

Ik ben dol op het Omega Speedmaster model.

Heb twee modellen. Schitterend

mee eens :+1:

Yes… 03.56
"Its one small step for Man, one giant leap for Mankind"

4 minuten ervoor de originele opnamen gelijk gestart met de tijd zodat de magische zin gezegd werd op klokslag 03.56

6 likes