The Eagle Has Landed. Laat die Moonwatches maar zien.

Fan is een woord die ik niet snel gebruik. REM is geweldig en ook de vertolking van Andy door Jim. Stand Up vindt ik zowiezo fantastisch.

1969 zoals het heurt :+1::ok_hand:

1 like

De mijne NA, na 6 maanden weer verkocht voor een nw sub date. Spijt dat ik hem weg heb gedaan heb ik niet. Maar dat ie er weer tzt bij gaat komen is wel zeker de bedoeling. Ik blijf het een super sympathiek horloge vinden.met een heerlijke uitstraling.

1 like

Nee hoor. Onder ruimtevaartliefhebbers heb je twee kampen: 20 en 21. Omdat het in UTC tijd al de 21e was, zijn de meesten voor de 21e.

1 like

3 likes

Ben ik hier goed? Ik geloof het wel! :wink:
Allereerst maar even mijn NA laten zien, een soort van toegangscode tot dit topic geloof ik.

Ik heb even een vraagje voor de Moonwatch bezitters. Bestaan er voor de standaard band ook halve links?

Hij zit net een beetje te losjes. Haal ik er nog een schakel uit, zit 'ie net te strak. In de sluiting heb ik maar twee verstelpunten, daar schiet ik ook net niks mee op.

Iemand die me kan helpen? Dank!

2 likes

Nope. Je kan wel de verstelbare sluiting bestellen :grimacing:

1 like

Thanks Jaap! Helder. De verstelbare sluiting is top, heb ik op mijn SMPc gehad maar ik vind 'm niet passen bij deze. Heb de foto’s van Ralph gezien, enne om in zijn woorden te spreken: not my cup of tea! :sunglasses:

1 like

9 likes

8 likes

Old school :muscle:t2:

4 likes

4 likes

Own supply?

Past een opa prima. Ik doe mee met een new skool, lekker hoor …

Kruispost van mijn NA.

3 likes

Mid-life school zou in jouw geval passender zijn :joy:

2 likes

:kissing_heart:

Beter iets te los dan te strak.

Als het weer wat warmer is dan zit hij vanzelf weer wat strakker.

Andere optie is voor de winter een andere band (leer of nato)

1 like

Ik verwacht en hoop van wel. Laat de zomer maar komen, ben er klaar voor. :sunny:

Nee. Voor mij niet. :wink:

1 like