The Tissot Heritage 1948 Chronograph

Soms komt er iets voorbij, dat je niet helemaal gelooft :wink:
Zo’n beauty voor deze prijs​:interrobang: Onder de $1500 voor een automatische chronograaf met deze looks, is toch wel de wishlist waardig :sunglasses: Ben eens benieuwd wat jullie ervan vinden :astonished:

En de plaatjes…




Oh ja, HIER de link naar het originele artikel :clap:

4 likes

Nee, spreekt mij niet aan.
Dat datumvenster een beetje weggestopt tussen de subdials, de grote XII en het veel te prominent aanwezige logo er onder, maken het een rommelig geheel.

1 like

Eg geslaagd dit model! Maar waar is de tijd dat we 1500 euro voor een Chrono van een niet-premium merk best veel vinden.

Call Me Old Fashioned :sweat_smile:

2 likes

Heel gaaf apparaat maar weer die verschrikkelijke achterdeksel.

1 like

Die zie je toch niet als je 'm draagt :wink:

2 likes

Je weet dat ie er zit…:smile:

2 likes

Zonder de Romeinse 12 was hij best mooi…

1 like

Ik vind hem zeker mooi en voor de prijs, denk ik, een goede koop. Zelf zou ik hem dan aan een mooie kroko band zetten. Mooie klok! :+1:

1 like

Ben wel eens benieuwd hoe hij live op de eigen pols oogt :see_no_evil:
Met 39,5mm is het voor mij wel een kleintje en de kleinere in mijn collectie krijgen weinig draagtijd :confused:

Hij ziet er vind ik een beetje kitscherig uit.

2 likes

2 wristshot gevonden :wink:


2 likes

Die datum op vier uur kan ik mee leven, maar die grote XII had van mij niet gehoeven.

1 like

Dat komt denk ik door die Milanaise band. Aan mooi leer staat hij chique…vind ik :relaxed:

2 likes

Ik heb voornamelijk een probleem met de ronde spijkerkop achtige indices en dat zeker in combinatie met de XII. Ieder zo z’n ding maar dit is niet mijn ding.

2 likes

ik heb de “non” chronograaf, en die van mij vind ik toch mooier:

5 likes

Ja, als ik de keus zou hebben vind ik deze ook stijlvoller, dat zeker :relaxed:

2 likes

Ik heb niets met Tissot en was een beetje klaar met al dat heritage. Klikte met preventieve zucht op dit topic. Maar daar kom ik even op terug. Een serieus mooi ding. Racebandje en klaar

1 like

Juist op de metalen band vind ik hem prachtig.

1 like

Lijkt erg veel op de Heritage 150th anniversery, alleen heeft die gewoon een 12 bovanaan:

Komen op ebay nog wel eens langs, bijvoorbeeld hier:
http://www.ebay.nl/itm/Tissot-Heritage-150-Chronograph-/142320011468?hash=item2122ef08cc:g:PeEAAOSwWxNY0Ahd

2 likes

Helemaal met je eens :+1:
Leder staat hem echter ook goed :sunglasses: