Tijd tussen 22:00 & 02:00 Uur Verzetten met Datum

Vermoeiend dit…

Wil je het nou gewoon niet begrijpen/aannemen?

4 likes

Just for the record; uit deze reactie kan ik opmaken dat je de kern van mijn opmerking in het geheel niet begrepen hebt*. Waarvan akte.

(*Er is natuurlijk een kans dat het wel begrijpt maar net doet alsof je het niet begrijpt.)

Dit is nou precies waar mijn eerdere opmerking over ging. Probeer eens een keer niet je eigen ervaring of logica te projecteren maar neem eens wat aan van een ander. Dat is nu net waar zo’n forum handig voor is.

3 likes

[quote=“SybrenAnne, post:40, topic:188858”]
maar gelukkig heb ik er van geleerd. Dank hf!


[/quote] nogmaals dank

Gelukkig heb je wel verstand van omtrekkende bewegingen :joy:

Ik zal weer gewoon aardig tegen je doen en wat mij betreft weer back on topic.

Ik heb mijn punt gemaakt. Jij ook!

Ben benieuwd van welk verongelijkt, geschorst lid dit nu weer een reincarnatie is :roll_eyes:?

3 likes

Daar zeg ik niets over. Ik ben voor minder geschorst :joy:

Ik heb Sybren-Anne net een aardig PBtje gestuurd. Je moet iemand ook een kans geven.

1 like

Ik ben mezelf… geen reincarnatie o.i.d :joy:

2 likes

Dit is er zo één die een autogordel onzin vindt omdat ie al 35 jaar zonder rijdt en nog nooit een ongeluk heeft gehad.

3 likes

Ookal heb je een punt, laten we erop letten dat we wat aardiger voor elkaar zijn, zeker met het oog op het topic dat Jur onlangs geopend heeft. Ik begrijp je frustratie, maar het heeft echt meer effect om met begrip en compassie de ander te wijzen op hetgeen dat hij of zij bij het verkeerde eind heeft. Als je de ander negatief bejegent is de kans groot dat hij of zij nog sterker zal gaan vasthouden aan zijn of haar mening en/of standpunten.

2 likes

Vond je mijn allereerste reactie ook zo onaardig?

HF zit echt vol met mensen die niet precies weten wat nou waar is en maar gewoon wat roepen. Ik weet ook niet alles, maar dan hou ik mijn mond. Dat lijkt mij een wijze les…

8 likes

Zoals ik al zei, je hebt een punt, je zou het alleen iets positiever kunnen brengen.

Heeft alleen de clowns vergeten te benoemen die op willekeurige tijden de hal binnen komen rennen en de tafels om gooien en dan weer snel wegrennen :thinking:

6 likes

Sybren is geen clown, ik heb hem bij mij thuis over de vloer gehad en het is een toffe gozer met een passie voor onze gemeenschappelijke hobby.

2 likes

Ik denk dat we aardig genoeg zijn geweest. En volgens mij kan SybrenAnne het hebben.

Waar gehakt wordt vallen spaanders…
Ik ben hier om te leren.

1 like

Maar @Jurtz doelt volgens mij niet op je eerste reacte, maar op:

En daar heeft @Jurtz ook wel weer een punt. Want wat voor doel heeft deze reactie, anders dan:

patatine-fritte-acqua-ricetta-perfetta-2

Wat nu overigens al aardig lukt. Het moet van twee kanten komen natuurlijk…

1 like

On topic : Leuk dat deze vraag gesteld is, ik als newbie leer er weer wat nieuws bij.

5 likes

:joy:

Ik dacht i.e.i. ook toen ik het bericht van Jur las: Iemand die alleen de tennisvereniging kent probeert de voetbalkantine als metafoor te gebruiken. :wink: Het sportcomplex van de voetbalclub is bepaald geen zondagsschool.

1 like

Mijn naam is Sybren. Staat ook in mn paspoort

Zeker, helemaal eens. Dus laten we zien of het effect heeft gehad.

2 likes