Tips voor mooie horloges rond €150-€250

Nice tnx
Zet ik hem gelijk ook op mijn wishlist

1 like

Zekers…een ideale bandenswapper :ok_hand:

2 likes

Best een goede tip, maar moet je nou alles in de soep laten lopen.
SkX rules bij dit soort vragen.:wink: :joy:

1 like

Toevallig wilde ik deze ook noemen. Ik zit er namelijk ook al langer aan te denken om die te bestellen, misschien de knoop toch maar eens doorhakken :slight_smile:

1 like

@tpnvdb
Zeker doen, ik heb hem met 3mm dik saffier ( zie foto )
Geen moment spijt van gehad.

2 likes

Bij Monsterwatches is die uitverkocht en ik heb ook geen zin om het horloge speciaal op te sturen voor ander glas als ik m ergens anders bestel.
Misschien toch maar eens informeren of Monsterwatches ze nog krijgt.

Heb jij double domed saffier?

2 likes

Heb ook een kleine mod laten doen door Rob
een wijzer plaat van de SNZG17, heeft cijfers met lume :+1:

2 likes

Ik heb plat saffier ( 3mm ) laten zetten door Rob.
Vind ik beter passen bij dit horloge.

Maar de SNZG17 is op zich ook erg mooi in zwart PVD :+1:
Misschien is die wel direct verkrijgbaar bij MW

1 like

Saffier :grinning:
Heel mooi geplaatst door Rob :+1:

3 likes

bedankt allemaal, ik vind de seiko snzg13 erg mooi en ik denk dat ik hem bij monsterwatches ga bestellen. Alleen is die nu uitverkocht…

2 likes

hierbij een andere suggestie dan een Seiko: http://shop.swatch.com/nl_nl/collections/sistem51-irony-c111.html

1 like

Kijk ook nog even in het blauwe (TKA) gedeelte van HF…misschien zit er iets leuks voor je tussen.

Bijvoorbeeld :

TK: Seiko SRP729 Seiko 5 Sports"VERKOCHT"

Succes in ieder geval :thumbsup:

1 like

zou ff naar de nieuwe orient mako’s kijken op seriouswatches

1 like

Welk horloge je gaat kiezen hangt vooral af van waar je het voor gaat gebruiken/wanneer je het draagt. draag je vaak nette kleding en zoek je daar een passend horloge bij, dan is de Oriënt bambino een mooie. Wil je meer casual/sporty, ga je bijvoorbeeld meer naar de snzg13. Wil je je horloge omhouden bij zwemmen en douchen etc heb je waterresistance nodig…

Dus waar wil je je horloge voor gebruiken?

1 like

Overweeg deze.

Wel een handopwinder, maar met uitzicht op het mechaniek en 38 mm.


4 likes

Citizen ny0040 is ook een optie.

1 like

Er staat er hier een te koop:

(foto van het web)

@Slin heeft dat ding eind 2016 gekocht, bijna nooit aangehad en hij doet 'm voor een fatsoenlijk bod weg. Da’s met stalen band en de oorspronkelijke lederen band. Met alleen leer is ie al duurder bij Bol dan deze met zowel staal als leer.

Voor een jong figuur is dit ding bomb-proof: Radio controlled, dus altijd op tijd. Eco-drive, dus de komende 20 jaar onderhoudsvrij. Dan 100m WR, dus je kan er een pilsje overheen gieten bij je examenfeest / studie / keet.

En het horloge is nog eens mooi van maat, goed afleesbaar en aangezien het een gemiddeld sportief ogend horloge is zonder teveel bezels en toestanden ook casual en netjes te dragen.

Hoppa.

Hier overigens nieuw met alleen leer:

https://www.bol.com/nl/p/citizen-promaster-evolution-5-world-timer-horloge-leer-43-mm-zilverkleurig-zwart-solar-uurwerk/9200000026791230/?Referrer=ADVNLGOO002038-G-44071069578-S-313151443823-9200000026791230

:slight_smile:

3 likes

Er staat een Seiko Turtle SRP775 nieuw voor €259,- op marktplaats.
Mijn keuze!

Amazon is je vriend. Heb je 'm alleen zonder saffier. Ook geen punt, de mijne heeft nog geen krassen. Hardlex is beter dan mineraal, en je kunt in geval van krassen altijd de modderaars op het forum lief aankijken voor een vervanging door saffier.

Merci voor de reclame🖒😊

1 like