Tips voor mooie horloges rond €150-€250

Hallo ik ben geslaagd en mag daarom een horloge uitzoeken van mn ouders. Heeft iemand tips? Ik hoor het graag!

3 likes

Gefeliciteerd!
Wat voor iets wil je? Dresswatch, duiker, chronograaf?..pilot?..
Quartz of automatisch?
Hoe groot mag ie zijn?
Dus ff terug naar de denktank en we horen het graag van je
Tom

4 likes

Goede vragen inderdaad. Helpt je verder in je zoektocht als je weet wat je nou eigenlijk wil.

Let op ! draait uit op een SKX 007. :joy:

12 likes

Als je nou zelf nog 100 euro bijlegt dan is een Seiko Cocktail wel erg mooi hoor…:wink:

2 likes

Een mooie Seiko SKX007 of SKX009 (van MonsterWatches) is altijd een goede keuze. Automaat en veel horloge voor een scherpe prijs. En als je voor een (niet in Japan gemonteerde) K-versie kiest kun je er met een beetje geluk nog een leuke stalen band of saffier bij krijgen.

1 like

We have a winner!

3 likes

Ik wil het liefst een automatisch horloge en ik vind horlogels van 38mm of 43mm wel een mooie maat.

Of deze bekende :thumbsup:


Zo rond de 140 Eipos

Misschien een goede gebruikte!!!
Heb je direkt meer keuze!!!

Swatch Irony Sistem 51? Mechanisch, Zwitserse manufactuur en weer eens wat anders dan de eeuwige SKX007 die altijd maar dan ook altijd boven komt drijven als iemand een suggestie vraagt voor een eerste horloge. Deze is zoveel cooler, vetter en leuker…

http://shop.swatch.com/nl_nl/collections/sistem51-irony-c111.html?utm_source=swatch.com&utm_medium=hp-button&utm_campaign=swatch.com

3 likes

Voor 17,95. Hou je nog een paar centen over om op vakantie te gaan ook.

1 like

Of deze


42mm SNZG13
Unbeatable voor de prijs :thumbsup:

Saffier glas erop laten zetten door monsterwatches en klaar is Kees

4 likes

Björn…geen seconde langer over nadenken…dit is 'm.

Gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Zo dat hebben we snel beslist!
Was het altijd maar zo simpel :joy:

1 like

Er zit trouwens ook een stalen band bij :grinning:

Maar er kan in principe van alles op, leer, nato strap, you name it.

1 like

Hoeveel is de lug to lug ?

Een automaat is altijd een goede keuze! Wat voor soort horloge heeft de voorkeur? Hierboven zijn al een aantal types beschreven. In grote lijnen zoek je meer iets sportiefs of meer iets klassieks? Lederenband of metaal? Wil je ermee kunnen zwemmen/snorkelen/duiken? Wil je enkel alleen de tijd (en datum) of wil je ook andere functies? Wil je een rustige/cleane lay-out van de wijzerplaat of mag het ook wat drukker zijn? Je hoort het al we need more info om je echt (doelgericht) te kunnen helpen😁

1 like

Precies 50 mm.
Net even na gemeten

1 like

Een Orient Bambino is ook erg gaaf en heeft een inhouse automatisch uurwerk en gebold glas wat een mooi effect geeft. Ik heb zelfs de Bamino V3 (zwart). Kost ‘maar’ €179 nieuw.

2 likes