Tisell 157 besteld

Naar aanleiding van de post van @Jave ( Clean and Simple...Tisell Pilot 40mm ) over zijn aankoop van een Tisell Flieger ook een bestelling gedaan bij Tisell, rechtstreeks in Korea. Ben benieuwd wanneer ie komt, kan natuurlijk niet wachten, maar het kan nog even duren want na ontvangst zal ie nog even tot eind september de kast in gaan, want het wordt een verjaardagscadeautje aan mij van mijn lieve echtgenote!
Als ie binnen is en NA mijn verjaardag… oef, wachten… zal ik het laten weten en wat eigen foto’s plaatsen.

In de andere Tisell thread deed het horloge slechts een week over de reis. Dat is in dit geval wel jammer eigenlijk: in de kast laten liggen lijkt me een grotere uitdaging dan op de post wachten :wink:

1 like

Proficiat! Ik ben ook al lang aan het afwegen of ik de 40mm vlieger zou kopen.
Maar vooral het Sea Gull binnenwerk van jouw 157 vind ik erg netjes voor een kopie.

Veel plezier ermee in september! haha :smiley:

Ach zou op zijn minst toch wel even kijken of er in het pakketje zit wat er in moet zitten toch :grinning:

Zit momenteel met hetzelfde dilemma…er ligt een pakje uit Frankrijk waar iets in zit met twee kronen.

maak ik hem nu open of vanavond met een bakje koffie…

Landeron ?

Yup…zal binnenkort wat fotowerk plaatsen

top, ben benieuwd voor welke je bent gegaan !

Mijn Tisell pilot 43mm is onderweg. Ben reuze benieuwd. Net nog gekeken, pakje zit in the international post office.
Jullie blijven op de hoogte.

Haha…ook gezwicht dus

Vandaag de bevestiging ontvangen voor de verzending per EMS. Met tracking nummer. Kun je op klikken. Krijg je dit:
[URL=http://s1265.photobucket.com/user/Lex_van_Galen/media/Div%20plaatjes/Tisell%20tracking_zpschv043ag.jpg.html][/URL]
Nou, helemaal duidelijk toch? :slight_smile:

1 like

@jave inderdaad, ik was al een tijdje gezwicht… het moest er alleen van komen.

Veel voorpret!