Tissot Gentleman

Hier dito, dit is de current-grail.
Loopt de basis Powermatic 80 al schitterend, ik ben met name benieuwd of dat nog verbetert met die silicium balansveer…

1 like

4 meen ik.

De mijne gaat wellicht in de verkoop :thinking:

5 likes

Whot???

:open_mouth:

Ik zou dit horloge best wel eens willen proberen. De afmetingen, afwerking en power reserve staan mij wel aan. Het enige wat ik minder vind is het logo. Om een of andere reden vind ik het te groot, of een te simpel lettertype. Maar dat is mijn persoonlijke smaak.

1 like

Info ; NA | Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium

1 like

Hij was even heel populair met de kortingsactie van een juwelier (Van Willegen). Ik denk dat er in de komende tijd wel meer in het blauwe forum komen :slight_smile:

1 like

Erg mooi ding! Een van de mooiere Tissots als je het mij vraagt!

3 likes

Hij is nog te verkrijgen bij hierboven genoemde juwelier voor € 656,-- !!

1 like

Yep, ik heb hem daar in bestelling staan :yum:

2 likes

Blijf het een mooi horloge vinden en zou hem graag een keer in de collectie hebben. Heb hem w overwogen alleen heb er zelf geen list voor over

4 likes

Of “gewoon” een quartz van 370 Euro, scheelt pakweg de helft, heeft een powerreserve van 750 dagen, zelfde kast en band en zelfs nog wat lichter en dunner. Mooie cleane dial omdat er minder tekst op staat. Accuratie +/- 1 seconde per 2 maanden. Echt helemaal top voor erbij.

11 likes

Dan vind ik zelf de PR100 nog wat evenwichtiger qua wijzerplaat.

1 like

Mooi voor een dagelijks horloge die overal wel past. Vindt het niet echt een verzamelobject of voor speciale gelegenheden. Maar de prijs is in mijn ogen ook voor iemand die graag een degelijke mooie automaat wil maar ook een Zwitsers horloge.

Mooi ding!

1 like

Ik vind het een mooi horloge. Op een leren band misschien nog mooier.

Prijs vind ik persoonlijk veelste hoog.

Niet dat het prijsverschil wereldschokkend is, maar ik zou dan hiervoor gaan:

1 like

Die is ook mooi. Alleen dat artikel is wel een groot BS-verhaal, halverweg maar afgehaakt. Een duiker zonder bezel, hoe verzin je het :joy:

Ik postte hem voor de foto’s :slight_smile:

1 like

Ik ben erg tevreden met de mijne. Normaal vind ik een horloge van 40 mm te groot ogen (op mijn pols dan) maar omdat hier de bezel iets groter is, oogt het niet als een ‘pannekoek’ wat ik bij sommige dressers wel heb. En list hoef je er niet voor te betalen, ook niet bij een AD. Ik heb gewoon gevraagd om een leuke korting, en kreeg die ook. Hij loopt ook nauwkeurig. Nu na een maand inlopen op -2 sec/dag, chronometer waardig.

7 likes

Is dat je onderbuik gevoel? Ik bedoel gezien de afwerking, het uurwerk en ook het merk is een prijskaartje van rond de 680 euro helemaal niet verkeerd :thinking:

En straks tweedehands voor nog minder te krijgen :wink: