Tompj

Horloge geruild met @tompj.
Zeer vriendelijke man, goede communicatie, leuk gezelschap en een echte liefhebber.

Leuk gesprek gehad en een leuke ruil voor beiden. Het gevoel dat Tom de ruil aanging met de juiste bedoelingen, heeft mij doen beslissen het horloge te nemen ondanks een mankementje.

Dit zegt wel iets over Tom!

@tompj graag nog eens!

2 likes

@tompj heeft een horloge gekocht en met persoonlijke overdracht direct betaald. Goede communicatie, en je hoeft niet af te spreken op een drukke locatie met camera toezicht. Aan te bevelen.

2 likes

Horloge overgenomen van @tompj, die niet te veel heeft gezegd over dit prachtige horloge en de staat ervan. Bedankt Tom!

3 likes

Een erg prettige er ervaring met @tompj naast een nieuw horloge ben ik ook aardig wat kennis rijker over merken waar ik weinig weet van had. Zeker een aanrader!

1 like

Vandaag gunde Tom zijn fantastische nomos weltzeit aan me. Wat een topper in real live en wat Tom betreft: ook een topper. Leuk zitten kletsen over horloges, zijn horlogereis en nog diverse dingen. Tom is betrouwbaar en een positief, prettige kerel waar je gerust zaken mee kunt doen! Aanrader!

1 like

Vandaag met @tompj afgesproken en van horloge geruild. Leuk gesprek met Tom overā€¦horloges (what else!) gehad. Communicatie in aanloop naar de deal ook prettig, kortom ik kan Tom van harte aanbevelen.

2 likes

Vandaag een prachtige Grand Seiko GMT overgenomen van Tom. Erg gezellig en leuk om je nu eindelijk eens te zien irl @tompj. Een aanrader! :ok_hand:

2 likes

Erg gezellige meeting gehad met Tom. Voordat je het doorhebt is er weer een uur over horloges gepraat!

:+1: Nogmaals dank.

1 like

Vandaag mijn IWC Ingenieur aan @tompj verkocht.
Communicatie vooraf verliep soepel en de afspraak + afhandeling vandaag bij mij thuis ook. Enjoy!

1 like

Afgelopen vrijdag een supermooie vintage heuer van Tom overgenomen. De service van Tom ging tot aan huis dus dat was super. We hebben samen elkaars collectie bewondert en wat een mooie horloges heeft Tom toch! Daarnaast is Tom een fijne, eerlijke kerel met humor waar je met plezier mee afspreekt.

kortom Tom is een absolute aanrader. dank Tom!

1 like

Hi,

Ik mag aansluiten in de lange lijst van mensen die @tompj een horloge hebben verkocht. Was een erg prettig geheel - snelle en duidelijke communicatie en bijzonder prettige overdracht. Aanrader!

groet, Vincent

1 like

Gister op een uitstekende wijze een horloge verkocht aan Tom. Prima verlopen en een aardige vent.

1 like

@tompj. Dank voor de fijne afspraak vanmiddag.
Ik ga zeker van de NA genieten.

Niks dan lof over de correcte afhandeling :ok_hand:

1 like

Van het weekend een horloge doorgegeven aan Tom. Vlotte en prettige transactie, aanrader! :+1:t3:

@tompj: veel plezier van/ met de Tudor!

1 like

Onwijs fijne communicatie met Tom gehad, vreemd voorstel van mijn kant waar Tom me akkoord is gegaan en ben hem daar zeer dankbaar voor! Dit wordt niet vergeten. Kan alleen maar aanraden van Tom iets te kopen of aan te verkopen. Leuk om Tom nu ook (eindelijk) te ontmoeten. Heb al de ZEP van hem overgenomen en nu de Omega Seamaster! Nogmaals heel veel dank!

1 like

Deze man heeft goede smaak. :ok_hand:
Daarom de zoveelste deal samen gemaakt vandaag. Was weer gezellig & weer een leuke deal zo!

2 likes

Ook ik heb een hele positieve ervaring met Tom. Hij deed mij een onverwacht en leuk ruil voorstel. Communiceert goed en snel, sluit een eerlijke deal. Belangrijker nog, Tom is een hele fijne kerel waarmee ik nog 1,5 uur over horloges gebabbeld heb bij de overdracht. Aanrader!

1 like

Hele positieve ervaring met Tom @tompj
Een nog hagelnieuwe Timex Q van hem overgenomen na een zeer schappelijk voorstel zijnerzijds.
Snelle verzending, netjes verpakt. Bedankt Tom!

1 like

Gisteren een bell & ross van @tompj overgenomen.

Heldere communicatie en leuk gesprek over gezamenlijke interesses bij overdracht. Het horloge exact zoals hij had omschreven - perfecte staat

Dank Tom! Aanrader wat mij betreft :+1:

1 like

Weer even bijgekletst met Tom en een leuke deal met hem kunnen doen. Hij bleef maar terugkomen op dit horloge :grin:

Prima geregeld, en zaken doen met @tompj is zeker vertrouwd en aan te bevelen.

2 likes