Tompj

Wederom na een leuk gesprek over horloges en aanverwante zaken een leuke ruil gedaan met @tompj. Leuk en eerlijk zaken doen, zal vast niet de laatste keer zijn!

2 likes

@tompj, Nogmaals dank voor de soepele transactie vanmiddag. Mooie en snelle deal kunnen sluiten waarbij ik een prachtig - en in nieuwstaat verkerend - horloge vanTom heb kunnen overnemen. Vijf sterren! :+1:t2:

1 like

@tompj vandaag de deur uitgezet met een horloge en 3 bandjes. Leuk gesprek, vlotte communicatie.

Blijft een aanrader die Tom :+1:

3 likes

@tompj heeft mij ook een horloge afhandig gemaakt.
Helemaal prima. Rating:

:beer::beer::beer::beer::beer: Vijf out of vijf pilskes.

Anytime again :ok_hand:

2 likes

Weer eens een horloge-onderonsje met @tompj . Altijd relaxed en fijn zaken doen.

Nogmaals dank en groet,
G.

1 like

De Zenith Shadow overgenomen van @tompj. Super fijn contact, eerst nog wat over horloges gepraat voordat de shadow op tafel kwam.

Aanrader dus om zaken mee te doen :slight_smile:

3 likes

Zojuist een horloge overgenomen van @tompj; lekker gebabbeld en koffie gedronken en alles keurig en met veel vertrouwen geleverd. Zeker een aanrader om met Tom zaken te doen :+1:

2 likes

Horloge overgenomen van @tompj. Goede communicatie en bereid het horloge op te sturen omdat persoonlijk afspreken even uitdagend was. Uitstekend verpakt en het horloge is zoals beloofd.

Dank!

1 like

Een leuke eerste ontmoeting met @Tompj gehad. Fijn om weer eens over de eigenaardigheden van onze hobby te spreken! En gelijktijdig zijn twee mooie horloges van eigenaar gewisseld. Communicatie helder en volledig. Voor zover nog niet bekend, een absolute aanrader! Tom, dank je wel.

1 like

Eigenlijk niets toe te voegen aan al die positieve verhalen over @tompj. Ik ben een prettige ervaring en een vintage IWC rijker. Nogmaals dank Tom!

3 likes

Vandaag een leuke ruildeal gemaakt met Tom @tompj….

Snelle duidelijke afhandeling en binnen 24 uur gezellig onder het genot van een bakkie de deal gesloten :ok_hand:t2:

Aanrader en prettig zaken doen :star::star::star::star::star:

1 like

Vandaag een mooie ruil gemaakt met @tompj waarvan we beiden blij werden :smiley:
Alles perfect verlopen, thanks Tom.

1 like

Zojuist een bezoekje gebracht aan @tompj. Nadat Tom eerder een horloge van mij heeft gekocht was het nu mijn beurt om een horloge van Tom over te nemen. :smile:

Niet anders dan verwacht; opnieuw een prettige overdracht! Dankjewel Tom! :+1:

3 likes

Horloge van @tompj overgenomen. Vlotte afhandeling en heel gezellige babbel gehad samen. Aanrader!

Ik zal ze met zorg koesteren!

1 like

Gisteren een heel mooi horloge overgenomen van Tompj.
Horloge was mooier dan verwacht, ontvangst met koffie etc was super en leuk gepraat over horloges etc.
Leuke en goede verkoper!

1 like

Altijd fijn om met @tompj zaken te doen! Aanrader.

1 like