Trouwhorloge 'of verlovingshorloge'

Het is zeker geen optie meer om de dame de wacht aan te zeggen en te gaan shoppen… :grinning:

Haha! Als dat een optie was, zou ze evengoed tegen de aankoop van een rolex stemmen.

Een horloge bij een pak not done? Is dat nieuw?

Nee dit is inderdaad niet waar tenzij je white/black tie draagt als ik het goed heb. En zelfs bij black tie kan het tegenwoordig best volgens mij.

Ik ben twee maanden geleden verloofd en heb voor de occasion een mooi horloge gekocht (Speedmaster). Op de dag zelf draag ik waarschijnlijk een netter horloge met leren band. Ik zou me niet teveel laten leiden door wat wel en niet hoort op je eigen bruiloft!

Ik zou lekker op een woensdagmiddag gaan trouwen zonder gasten erbij en van het trouwbudget lekker een maand op de Malediven gaan zitten. Nog steeds spijt dat wij dat niet zo gedaan hebben. Oh ja, en een mooi klokje kan er dan ook nog wel af. :grin:

Alweer ? :grin:

3 likes

Hola, ik val in herhaling zie ik, had helemaal niet in de gaten dat het hetzelfde topic was. Het zit blijkbaar hoog. :grin:
Ik zal erover ophouden, fijne trouwdag allemaal. :laughing:

2 likes

Inmiddels weet ik beter en inderdaad alleen bij blacktie etc niet. Destijds mij door mijn kleermaker laten vertellen dat het polshorloge is ontworpen voor sporters en werklui, die dus geen zakhorloge konden hebben. Vandaar zou een polshorloge bij een pak niet kunnen. Maar goed, of dat waar is weet ik dus niet, maar ik draag er wel altijd 1 bij mijn pak

Zo veel gevallen broeders in dit topic…

1 like

Geen ringen hier, nooit een ring gedragen en ik hou er niet van. Mooie gelegenheid voor een grail; Breitling Navitimer Panamerican met bronzen plaat op bruin lederen band. Uiteraard gedragen tijdens de dag en mooi op de foto gezet!

2 likes