Ik mag eindelijk ‘voor het eggie’ mee doen hier! Sinds gisteren trotse eigenaar van deze Black Bay black. Overgenomen hier op het forum en zo blij als een kind.
Momenteel mijn telefoon wallpaper.
Ik mag eindelijk ‘voor het eggie’ mee doen hier! Sinds gisteren trotse eigenaar van deze Black Bay black. Overgenomen hier op het forum en zo blij als een kind.
Iemand die een blauwe wijzerplaat van de Bb36 in de staalgouden bb36 kan shoppen?
Mooie wallpaper
Had hem misschien maandag toch voor 6400 moeten kopen, nu al naar 6500 in 2 dagen. Dat rendement haal ik niet op mijn spaarboekje.
Prachtig. Misschien ooit…
Thanks mate.
Zeker! Ik ben morgenavond weer thuis, dan zal ik het eens photoshoppen!
Tof, thanks!
Ga zaterdag de Tudor Chrono dark halen! Ligt aan de kant voor mij. Ben benieuwd !
Top !! Leuk
Vandaag na mijn werk bij House of pertijs langs gegaan. Gevraagd naar Sam (@Samurai) en de tudor chrono steel and gold om de pols gehad.
@hondersotto heeft helemaal gelijk, wat een enorm gaaf horloge!
Helaas had ik niet heel veel tijd maar ga binnenkort zeker nog een keer langs on het moois bij Pertijs eens goed te bekijken!
Volgens mij is hij dunner, in ieder geval draagt hij dunnen.
Is wel en flink formaat op de pols maar alles klopt!
Helaas geen foto gemaakt omdat ik ook nog een collega op sleeptouw had.
Wil ‘m ook wel eens passen. Zelfde geldt overigens voor de GMT. Volgens mij beide zelfde kastformaat ? Vermoedt van wel. Ben bang dat ik daarop zal afhaken. De BB58 is gewoon perfect … en een van de redenen van het succes