Tudor only!

:slightly_smiling_face:

11 likes

Zijn er BB4s Blue hier op het forum???
Benieuwd naar de ervaring(en)

Het meest gave van de NF vind ik dat de tussen schakels gepolijste facetten hebben. Heerlijk om de flikkering daarvan te zien. :sunglasses:

5 likes

Kruispost van elders, omdat het zo’n vrolijke Tudor is. :sunglasses:

Deze ‘Heritage Chrono’ (7033)N) heb ik direct na de Basel-introductie, in juli 2010, bij S&C opgehaald. Kort plezier van gehad, na een paar weken verkocht omdat 'ie te weinig draagtijd kreeg. In 2013 kon ik dezelfde zelf weer terugkopen. Gedaan. En toen? Na een half jaar toch maar weer verkocht. Zoals het zo vaak gaat, er was aan de pols helemaal geen klik… :wink: en als ik nu weer door de foto’s blader denk ik: Tjonge, wat een mooi ding!

8 likes

Tja, dat is moeilijk te zeggen, Of @taaiewillem de oudste heeft, kan ik zo niet direct beoordelen.
Als vintage liefhebber ben meer bekend met de vintage horloges van o.a. JLC en L.C.
In mijn collectie zit ook een tudor prince oysterdate met een roos in staal en draag het ook af en toe.
Ik schat dat mijn tudor uit de jaren 1960 zal zijn. De wijzerplaat heeft duidelijk de tand des tijd sporen, maar dat vind ik erbij horen, de 33 mm. kast is iets aan de kleine kant voor mijn pols, ondanks dat draagt het prima.
Het functioneert perfect maar het wordt langzaam wel tijd dat het uurwerk een service beurt kan hebben.
Ook de kast schoonmaken en wat oppoetsen.
Jammer genoeg zie ik op het forum niet zoveel vintage horloges en zeker niet de tijdloze modellen van o.a. tudor.


4 likes

Voelt nog iedere dag als een nieuwe aanwinst, mijn Pelagos (25600TN).

19 likes

Blijft echt en topper dit :facepunch:t2:

16 likes

Lekker, zo’n oud suppie “by Rolex”. Een plaatje van de voorkant, kom maar weer door… :slightly_smiling_face: :sunglasses:

1 like

:sunglasses:

31 likes

Was me al eerder opgevallen, echt nog als nieuw! Mooi hoor, zo’n blauwe!! :ok_hand:

1 like

Heb er net een gezien met een verse 2019 service voor 6,5 k (full set) twijfel slaat toe… blauwe sub staat al erg lang op de whishlist maar zou nu andere horlogeplannen doorkruisen😟

1 like

Gaat nergens meer over he… pfff wat een prijzen :face_with_raised_eyebrow:
Die van mij is in '93 nieuw gekocht voor nog geen E500,00 :see_no_evil: …alleen helaas niet door mij.

2 likes

Volgens mij was hij hier op het forum ook 4-4,5k een jaar if iets meer geleden.
Ze zijn sommige van hun Rolex broers voorbij geschoten. Voor de prijs van een 79090 koop je tegenwoordig ook een 16610.

Al een paar keer getwijfeld over de aanschaf van een Heritage Chrono of een BB Red. Uiteindelijk nooit (of nog niet…) tot aankoop over gegaan.

Het horloge waar ik dan weer geen moment over heb getwijfeld is deze Submariner.



24 likes

Ga gewoon voor die TT daytona :heart_eyes:

1 like

Heeft iemand toevallig nog een Tudor Pelagos 25600TB te koop, of weet iemand een adres met een gebruikte? Ik kom ze tweedehands bijna niet tegen, nieuw wel een hoop.

Ik maak nog geen gezocht topic, omdat ik binnenkort nog de Black Bay GMT in persoon wil bekijken.

4 likes

18 likes

Not my cup… maar een dikke :+1: voor originaliteit en lef!

:sunglasses:
Otto

1 like

Ligt het aan mij of heeft schaap en citroen geen Black Bay 58? Over een jaartje zijn we 10 jaar getrouwd en ben al aan het kijken naar m’n cadeau :smile:

Wat is je vraag? Als je denkt dat je binnen nu en een jaar geen BB58 op de kop kunt tikken: vast wel. Vraag is waarom je daarvoor specifiek bij S&C wilt zijn?