Tudor only!

Ik heb er in Zwitserland tegen de Sfr 3.000 voor neergeteld, omgerekend zo’n 2.500 euro. Vlgs sommigen een smak geld voor een niet-Rolex met een mainstream uurwerk maar hey… who cares? De kleurencombi, details en kastmaat zijn in mijn ogen perfect gedaan. En het uurwerk is dan mss mainstream, het is wel uiterst betrouwbaar. Jij ook veel plezier met de BB! Welke Tudor handopwinders heb je nog liggen?

1 like

Twee oesters a ongeveer 34mm, eentje met het schildlogo, blauw, en eentje met de kleine roos, zwart met vergeelde dikke cijfers…beiden zijn in deze topic gepost, kan met mobiel zo snel niet vinden of uploaden!!

Sorry, ben newby. Sinds gister loop ik hier rond. Inmiddels de pics van je andere Tudors gezien. Nice! Zeker die met roos op de plaat en dikke cijfers is een bijzondere. Niet eerder tegengekomen. Wel wat aan de kleine kant voor mijn smaak. Maar het hoeven niet allemaal van die grote jongens te zijn. Beetje afwisseling niets mis mee. Koester ze!

1 like

Heb trouwens nog een leuke link voor jou en andere Black Bay fans:

No offence aan de andere merken/liefhebbers!

3 likes

[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/20151024_150832.jpg.html]

[/URL]

7 likes

Interessant artikel!

De bb vanaf 2016 het inhouse movement? Wist ik niet…

movement (since 2016) – in-house MT5602

1 like

Die heritage chrono is gaaf!

Ehm, jawel hoor.

5 likes

Yup. En met het manufactuur uurwerk ook meteen een andere wijzerplaat erop…

1 like

Vandaag wijzerplaat laten omwisselen
[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/20160507_152735.jpg.html]

[/URL]

3 likes

Thanks voor de info.
Van de pelagos wist ik het…

Weer eens wat anders.

17 likes

bevalt het? Vergelijkbaar kwalitatief met de black bay?

Hij is net een paar uur oud dus voor nu bevalt hij prima :+1: Ik heb geen bb dus geen vergelijkingsmateriaal.

Heb een mooie blauwe in het markt gedeelte staan :wink:

Plaat ziet er mooi uit met dit licht :slight_smile:

1 like

Weet iemand wanneer de Black Bays met het in-house movement in de winkels verwacht worden?

Mooi man :+1:

1 like

Juni 2016 is mij verteld :ok_hand:t2: Prijs is rond 3,5k

Net na het storten van het vakantiegeld… goed gepland van Tudor :yum: