Tudor only!

Camera’s vliegen de deur uit voor grotendeels de huidige verzamelaars waarde. Ik mag niet klagen :wink:

1 like

Heeft iemand al een North Flag?
Zo ja hoe bevalt deze?

Toontje biedt er 1 aan! Zou even contact met hem opnemen!

34 inderdaad! Mooi horloge, maar ik weet niet of het formaat mij zou bevallen.

De daydate schijnt 35-36 te zijn. Je kunt ook upgraden naar de jumbo. Heb zelf twee van 34mm, draag ze met plezier, maar een paar mm meer zou het fijner maken.

Weet ik, maar die insert stoort me. Geef liever meer uit voor een originele.

He… deze speelt steeds door mijn hoofd…Leuke zomerklok.:sunglasses:
Blijft lonken zeker nu ik mijn Pelagos heb verkocht…
Zie 'm scherp geprijsd liggen bij een Chrono24 dealer in Cannes… 2.999,00 EUR nieuw in de stickers.
Ga ik daar nu net naartoe deze zomer…:grin:

5 likes

Deze heb ik ook al een tijd op het oog. Op de blauw rubberen band ziet hij er zo cool uit.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de BB eigenaren de extra band van Tudor ervaren. Ik vond 'm een beetje kort.

Groeten
Rutger

Ervaar hem als zeer prettig, zit perfect! Is wat steviger als een normale nato.

4 likes

8 likes

20 likes

Aan welke specs moet een bandentool voldoen om de stalen band te kunnen verwijderen?

Black bay lemen

1 like

Is de Pelagos met ETA uurwerk nog nieuw te koop of deze nu geheel vervangen voor het nieuwe model?

Ik hoop voor je dat ie nog verkrijgbaar is. Anders lukt het tweedehands nog wel, maar de mijne krijg je niet.
De nieuwe is niet bepaald een verbetering vind ik… Waarom de kast dikker moet om meer ruimte te maken voor een een 3 hand met datum snap ik niet zo goed… Dan maar geen manufactuur…

7 likes

Blijft mooi om te zien en hebben uiteraard! :wink:

11 likes

Mijn eerste roosje posten

10 likes