Uhrforum assistentie vraagje

Hoi Allen, ik heb een account op UF maar nog geen feedback. Nu kan ik een horloge verkopen, maar de koper (met feedback) wil het horloge op rekening kopen (eerst versturen dan betalen). Vanzelfsprekend wordt ik hier niet heel enthousiast van en zat aan alternatieven te denken.

Zitten hier misschien leden in de buurt van Berlijn waarnaar ik het horloge zou kunnen opsturen, die als tussenpersoon zouden kunnen fungeren. Andere zinvolle alternatieven doe jullie kunnen bedenken, hoor ik ook graag. Dan zal ik de opties het horloge in NL te verkopen en het horloge op te laten halen/zelf te brengen alvast zelf noemen :slight_smile:

Je kunt de credentials die je hier hebt even aanhalen. Wat ik zelf aan het begin van mijn UF leven gedaan is referenties van bevriende HF ers die op UF actief waren toevoegen, althans hun namen noemen.

Dat werkte goed.

Belangrijker :yum:, hoe heeft u een account kunnen maken? Heb het al zo vaak geprobeerd… Elke keer zonder succes helaas…

Goeie tip idd:

Enig idee wie van het lijstje op UF actief zijn?:

Indien er leden bij staan die een goed woordje zouden kunnen doen op UF is een PB met je UF username welkom.

1 like

@Koekoek en ik sowieso. Wellicht @gmb80 ook.

1 like

En @Captaingingerbeardd ook dacht ik.

1 like

Is toch een topic beschikbaar van leden met een account?

Met poging 1 gelukt… Wat vermeld je dan bij het aanmelden?

1 like

Paar Duitse woordjes erin gooien en ik denk dat het feit dat ik aangaf met name interesse te hebben in Duitse en Japanse horloges wel heeft geholpen…

Horloge gerelateerde skills benoemen helpt ook.

1 like

heb inderdaad Uhrforum, maar zit er zo’n 1x per 2 maanden op. Tevens denk ik dat ik het verst van Berlijn af woon van iedereen op 't forum :laughing:

1 like

Hahaha, een referentie is al welkom niemand hoeft naar Berlijn hoor…

Waarom eerst leveren en dan betalen
Dat doet toch niemand!,

Nee, ik (nog) niet.

Ik ook zei de gek :roll_eyes: … en @James_T_Kirk ook en die kan een potje goed Duits volgens mij :ok_hand::grinning:

Klopt, de enige reden waarom ik überhaupt verder ging met het gesprek is het feit dat de user in kwestie wel positieve feedback heeft. Begrijp ook wel dat je het spannend vindt om van een NLer zonder feedback iets te kopen.

Ok. Helder

Weinig feedback, maar wel account

Het is zelfs mij gelukt.
Waar Google translate wel niet bij helpt.

Heel epistel in het Duits :joy:

2 likes

Het helpt ook, als je iedere dag even je dag horloge laat zien en er wat bijschrijft. Je bent dan een ‘regular’ en dan “kennen die den Holländer schon”. :grinning:

2 likes

Dat doe ik ook het laatste half jaar steeds meer :+1::sweat_smile:

Sehr gut, mein Freund! :grin:

1 like