Eventive

Snelle deal gedaan met Albert.
Kwam het horloge hier halen, biertje gedronken en wat horloges de revue laten passeren uiteraard.

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan @Eventive. Helder contact en een fijne koper. Plus 1 :+1:

1 like

Naar volle tevredenheid een mooie vintage Seiko LCD overgenomen van @Eventive. Bedankt!

afbeelding

3 likes

Goede deal gedaan met @Eventive, aanrader!

1 like

Prima deal met @Eventive, alleen maar goede woorden !

1 like

Horloge verkocht aan @Eventive - goede communicatie, snelle betaling. Prima dus!

1 like

Mooie deal met @Eventive ! Hij moest toevallig in mijn woonplaats zijn. Een dag nadat ik een bericht op het horlogeforum had gezet, ben ik sneller dan verwacht de trotse eigenaar van een praktisch nieuwe sarb033. Zeer tevreden!

1 like

Ruil gedaan met @Eventive. Alles volgens beschrijving en erg goed ingepakt. Compliment.

1 like

Zojuist een Seiko King Quartz ontvangen welke ik van Albert @Eventive heb overgenomen. Horloge was exact volgens beschrijving en de afhandeling was zeer vlot en prettig. Perfecte ervaring, bedankt Albert!

1 like

Horloge aan Albert verkocht. Goede en communicatie en afwikkeling. Kan Albert sterk aanbevelen.

1 like

Bandje overgenomen van Albert. Prima deal, fijne verkoper.

1 like

Ben blij met de Seiko Dolce die ik van @Eventive heb gekocht. Communicatie verliep geheel via het forum en ging vlot. Alles was netjes verpakt en verstuurd met postnl. Albert, nogmaals bedankt.

1 like

Twee bandjes verkocht aan @Eventive , snelle betaling en vriendelijk contact. Tot de volgende keer! :+1:

1 like

Woensdag avond een snelle deal gemaakt met Albert en diezelfde avond heeft hij het horloge nog verstuurd. Perfect verpakt zodat het met geen mogelijkheid beschadigd aan kon komen.

Het horloge is zoals beschreven; echt zo goed als nieuw. Inclusief garantiekaart, originele factuur en alle boekjes.

Albert, bedankt!

1 like

Mooi deal gedaan met Albert, het horloge een Longines VHP via de post keurig strak verpakt, net nog even een schakel ertussen gefriemeld en klaar. Mooi strak horloge en ik ben er erg blij mee. Albert bedankt voor de correcte samenwerking. Gr. Dixman

1 like

@Eventive (albert) heeft een band overgenomen: vlotte communicatie en snelle afhandeling dus gewoon perfect :ok_hand:t2:

1 like

Erg blij en tevreden met de Casio Oceanus die ik van @Eventive heb overgenomen. Zeer goede communicatie via het forum. Alles was netjes verpakt en zeer snel verstuurd. Zeker een aanrader om bij Albert te kopen! Bedankt!

1 like

Leuke swatch voor werkelijk een prikkie mogen overnemen van @Eventive
Snelle communicatie en verzending, helemaal niets op aan te merken.
Dank !

1 like

Zojuist op de koffie geweest bij Albert (@Eventive) en daar een super leuke deal gemaakt.
Vlotte communicatie en een hele fijne man om zaken mee te doen. Albert Bedankt! :+1:

1 like

Een van de snelste deals die ik hier heb gesloten.
Heb een Casio overgenomen van @Eventive
Supersnelle snelle deal gesloten en een goed verpakt horloge gekregen in een staat zoals omschreven in de advertentie.
Fijn zaken doen en voor herhaling vatbaar :+1:t3:

1 like