UITSLAG HF Foto Challenge #8

Wat zeg je nou !!!
Krijg iedereen die op jou heb gestemd een ROLEX !!!
WHAAT !!!

SmartSelect_20200304-184142_Google

3 likes

Er ontstaat denk ik een misverstand mbt “als ik win”.
Ik had het natuurlijk over de staatsloterij :smirk:

Wie denken jullie dat ik ben?

3 likes

Oohw je speelde de bluf kaart :thinking:.

In dat geval !!!

4 likes

We hebben een winnaar! :camera_flash: :tada:

Poeh, dat was een spannende ronde. Tot een uurtje terug stonden foto’s 3 en 5 nog op gelijke hoogte. Er is toch nog een beetje beweging geweest en daarmee hebben we uiteindelijk één duidelijke winnaar. De winnende foto is gemaakt door @LastGentlemen, van harte Flo!

Flo, aan jou de eer de negende ronde te organiseren en een nieuw thema te verzinnen als je daar tenminste zin in hebt. Als je een ‘template’ van het openingsbericht, met de regels enzo en (in opmaak) wil stuur me een PB. Die heb ik bewaard.

Ik vond het wederom onzettend leuk om te doen. Ik denk erover om hierna nog maar een keer te winnen, dan mag ik het weer organiseren … :sunglasses:. Iedereen bedankt nogmaals voor het meedoen en voor het stemmen, jullie hebben het spannend gemaakt.

Deze keer gaat de ‘rode lantaarn’ trouwens naar foto nummer 8 van @Tease, met een score van nul stemmen. Ook een mooie prestatie! Oeps. :see_no_evil: :wink:

Hieronder nog even de slotstand! De poll is inmiddels gesloten.

(Klik voor de complete uitslag, als je alleen het bovenste deel ziet)

17 likes

Good game, well played @LastGentlemen :muscle:
Scheelt mij weer rolexen uitdelen :sweat_smile:

Maar zonder geintjes, een terechte winnaar geef ik toe. Ik kijk uit naar het nieuwe thema!

5 likes

@LastGentlemen van harte gefeliciteerd, het is verdiend! Benieuwd naar het vervolg😀!

1 like

Dankje wel.
Ik moet ook toegeven dat ik nog nooit zo vaak de score in de gaten heb gehouden.
Het ging gelijk op.
Had dit ook zeker niet verwacht, wel gehoopt natuurlijk.

Het nieuwe thema zit al in mijn hoofd.
Even kijken hoe ik dit correct op de foto kan zetten.

Allen bedankt voor het stemmen :muscle:.

5 likes

Ik ga voor een rondje " 3 keer is scheepsrecht". Ben nu al 2 keer achter elkaar eerste verliezer en daar ben ik wel klaar mee haha.
Ik laat je dus niet zomaar met die eerste plaats weglopen :wink:

Overigens wel de eerste keer dat ik met jou in dezelfde editie mee doe.

4 likes

@LastGentlemen : Gefeliciteerd met de winst.
Bij mij was het uitgangspunt om precies 0 stemmen te krijgen, gelukkig is dit gelukt. Iedereen bedankt voor het niet stemmen op foto 8.
Anyway: leuke contest, op naar de volgende.

7 likes

Ga je verliezen! Of geef je weer een Rolex weg? Haha, … :rofl: :joy:

2 likes

Met mijn budget wordt het eerder een Solex :joy:

3 likes

Haha. Lekker man. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe challenge, naar het nieuwe thema. Wordt vast weer erg leuk!

Trouwens ik had me nog bedacht, wat als het een gelijke stand is tussen @TiBrew en @LastGentlemen om 21:00 uur … :thinking: had ik jullie beide een Tikkie moeten sturen! Diegene die het eerst had overgemaakt had ik dan tot winnaar kunnen uitroepen. Volstrekt objectief dus. Was dat niet leuk geweest? :rofl: :joy:

2 likes

Te laat met stemmen naar foto 5 had ook mijn stem gekregen. Schitterend!

1 like

En van foto 15 krijg ik het Spaans benauwd :scream::scream::scream:

3e plaats, niet gek voor mijn debuut… En dan nog wel gemaakt met een mobieltje van 100 euro :wink:

4 likes

Nogmaals van harte! :wink:

rode-lantaarn

Ik had overigens niet verwacht dat je helemaal geen stemmen zou krijgen, anders had ik je niet meegenomen in de selectie van de laatste 19. Vond het best wel een creatief plaatje! Maar goed, ten opzichte van het totaal (38 inzendingen!) eindig je in ieder geval wél keurig in het linkerrijtje. Da’s ook wat waard toch?

Better luck next time … :sunglasses:

Het is niet anders. Voor mij alleen maar een motivatie om het anders te doen.

1 like

Gefeliciteerd @LastGentlemen Terechte winnaar in mijn ogen. Schitterend plaatje. Veel plezier met het organiseren van de nieuwe challenge. Ik ben benieuwd.

2 likes

Natuurlijk was het nr. 5. Dat was mijn keuze. :sunglasses:

Gefeliciteerd!

2 likes

HET IS ZOVER FOTO CHALLENGTE #9 IS EEN FEIT.
VEEL SUCCES !!!

Foto Challenge #9

4 likes