Update: Ko-band is het geworden!

Dit is een van mijn mooiste horloges. Een cal 52 Landeron zit van binnen. Op dit moment heb ik hem op een 19mm struis. Prachtige combo, als zeg ik het zelf!

Helaas staat dit bandje voor geen meter bij mijn andere kleding en accessoires, schoenen, riem etc. Die zijn namelijk allemaal donkerbruin…

Ik ben dus op zoek naar suggesties voor een mooie 19mm band die past bij de rest van mijn kleding, zodat ik hem wat vaker ga dragen. Wie weet raad?


1 like

Stuur Ko een berichtje met wat voor bruin leer hij heeft liggen. Kan je zelf je bandke samenstellen. De afwerking en kwaliteit is top namelijk!

En mooi horloge zeg! :slight_smile:

2 likes

Je zou ook kunnen overwegen om een andere kleur schoenen en zo te kopen, want mooier dan die struis kan bijna niet…

4 likes

Donkerbruine croco?

Ik weet het, maar nu draag ik hem bijna nooit. En om nou drie riemen, twee tassen, 8 paar schoenen, een hele zooi armbandjes etc weg te tyfen. :’(

Even met een 22 mm bruin croco print er onder, bij lange na niet zo mooi als de struis vrees ik.

Perlon

Roodbruin werkt iets beter.

2 likes

http://img.auctiva.com/imgdata/9/9/4/6/5/7/webimg/541094670_o.jpg

Zoiets zou hem wel staan.

Deze werkt ook wel.

Inderdaad, da’s niet wat ik voor me zag. Ik had dit bandje in gedachten, deze heb ik laatst aangeschaft. Mooi donkerbruin en met het witte stiksel een beetje sportieve uitstraling.

Dit is hem geworden, voor kerst althans! Werkt wel goed met het goudbruine stiksel. :slight_smile:

Die heb je dus altijd in huis gehad.

1 like

Ja, zat ooit aan een oud horloge en lag onderin mijn doos. Is 18 ipv 19mm maar dat mag niet baten. Handig van de watch roll is dat ik ze nu beiden mee kan nemen met kerst. :slight_smile:

Ik zou er eens een 20mm textiel groene legerband opzetten
dat past ook prima bij die leren accessoires van je.

2 likes

Ik heb twee mooie 19mm bandjes door Ko voor mijn GS laten maken. Donkerbruin en cognac.
Draag die afwisseld met de struis en zwarte en midbruine alligator.
Zo heb ik nu 5 bandjes van 19mm.

1 like

Heb je een foto?

1 like

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/c/3/c3035a96082f6a680b9c8baa5006be69386309f7.JPG

1 like

Die struis staat geweldig! En roodbruin kan ermee door!

Mooi hoor! Maar ko ?? Vertel !