Uw goedkoopste horloge

De goedkoopste maar zeker niet de minst mooie of fijne in de collectie … Heerlijk horloge is het.

11 likes

Paar maandjes terug voor €30 op Marktplaats gevonden. Hij is ook +/- 30 jaar oud. De rotor hoor je piepen, maar hij loopt keurig en de gang reserve is zeker nog zo’n 12 uur!

10 likes

Inclusief verzendkosten € 34,-
1 van mijn goedkopere horloges.

3 likes

Skx007, what else?

1 like

Mijn goedkoopste horloge.

Sorry.

8 likes

Daar. Minder dan 70 ballen ooit. Ik denk dat ik 'm voor zo’n 300 shekel gescoord had.

2 likes

Fraaie foto!

1 like

2 likes

Vostok Amphibia voor 2 geeltjes. Hakken zagen boren en scheppen met een automaat ?! :scream: tuuuuuuurlijk. En , ont-zet-tend belangrijk : tot 200 meter diepte waterdicht ( volgens testen nog veel meer, dat ga ik binnenkort even proberen :lying_face : )
Nu even verder met puin storten.

10 likes

Vijf euro’s?

image

De winkelier wilde het horloge eigenlijk gratis geven bij de aankoop van een broek van twee vijftig en een overhemd van twee vijftig, maar dat zat me niet lekker. Ik gaf hem een tientje voor het horloge, maar daarna moest ik de broek en het overhemd gratis meenemen. :joy::+1:

edit: De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het niet de allergoedkoopste is, maar wel de meeste lol, het meest échte horloge voor relatief het minste geld hier in huis.

8 likes

De Mission Impossible…watch. Ijzersterk en kost geen drol

3 likes

Deze uit 1999.

2 likes

Dank

Op je muil! Gauw!

1 like

Ik was ertoe bereid om gracieus je verbetering te aanvaarden, maar ik hoor toch echt “euro’s” hoor. :innocent:

1 like

Al drie jaar in mijn bezit, volgens mij heb ik nog nooit zolang een ander horloge gehad.
Gekocht bij Lidl destijds voor €8,00.
Super horloge.

8 likes

Gratisch.

11 likes

Inderdaad, je hebt gelijk. Heb hem toch al een keer of wat gezien maar heb in m’n hoofd zitten dat het Euro is.
Blijft altijd mooi als iemand anders het herkent als je zoiets zegt. Niet iedereen lijkt het te begrijpen als je “optiefen” of “op je muil” tegen ze roept met dat accent :joy:

1 like

8 likes

Van mijn vader geweest dus heel waardevol.

9 of 10 jaar geleden van mijn vriendin gekregen en dus ook waardevol.

7 likes