Van de mods: Verandervoorstellen

Ik zeg nergens dat ik zeeën van tijd heb. Je geeft aan dat je interessante verkooptopics wil zien. Ik geef aan dat je dat kan doen door de horlogemarkt categorie aan te klikken. Of zijn alleen de verkooptopics die geupt worden interessant voor jou? Want dan kan ik je helemaal niet meer volgen.
Hoe meer ups er plaatsvinden hoe meer topics jij moet doorspitten als je enige dagen niet aanwezig bent…

Ja alleen nu nog even mijn leven verhogen :smiley:

EDIT
ehm die correctie haha
leven -> trustlevel

2 likes

dat negeren is een optie, maar ik denk dat het handiger is om toch dmv een kleur een genegeerd artikel wel te blijven herkennen,
wanneer ik namelijk vandaag geen interesse heb in een isofrane bandje dan wil dat nog niet zeggen dat ik dat volgende week niet alsnog wel nodig heb.

dan hou je toch overzicht en heb je 2 kleuren om even snel doorheen te scrollen
waarbij de kleur groen je eerdere interesse hadden

Goede ontwikkeling, zowel qua voorstellen als het feit dat het voorgesteld, overlegd wordt!!! Chapeau heren!

Dick

Allemaal goede voorstellen, ook van de lezers van dit forum!
Dat mijn bijna naamgenoot deze site uit eigen zak betaald verdiend natuurlijk alle lof.
Kan hier geen verdien model in zien .
Heel misschien 5 of 10 euro bij verkoop van een horloge?
Kijk uit naar het off topic gedeelte, heb n.l. nog een vraag over koffie :grinning:

1 like

De “test” was bedoeld om te kijken of er niet teveel ongewenste zaken op het verkoopgedeelte verschenen en of leden bedrogen zouden worden.
Het eerste was geen succes. Zonder de regels te lezen werden advertenties neergegooid, veel te veel upjes en consequent schorsen was een dagtaak.
Vandaar het voorstel om de advertentie te verwijderen indien niet goed en het uppen naar een week. Vier dagen mag natuurlijk ook, of een dag overslaan etc.
Feit is dat advertenties niet ver wegzakken als het iedere week kan. Immers, het geldt voor iedereen en verkochte items zitten niet meer in de weg.

2 likes

Ik vind je idee van twee verkoopfora supergoed. Naar mijn idee moet het gewoon mogelijk zijn om bandjes te verkopen, maar het zijn zoveel bandjes dat het teveel verstoort.
Verder respect voor jullie dat jullie er zoveel energie in steken.

Blij mij inderdaad verbazen dat het forum gratis is, zoals @hendrik al aangeeft, zonder verdienmodel.
Dank aan de eigenaar en moderators.

Het zelf sluiten een topic wanneer een product verkocht is, zou makkelijk zijn. Scheelt ook werk voor de moderator.

Misschien een apart topic voor reviews?

Keep up te good work!
Wander

Hmm mij lijkt het dat deze voorstellen de chaos hier terug groter gaan maken. Hoeft voor mij niet.

Als ik specifieks zoek en weet dat het recent is aangeboden gebruik ik de zoekfunctie. Je kan ook specifiek in een subforum zoeken en op datum sorteren.

1 like

Goed om te zien dat het besef er (eindelijk) is dat mensen niet voor hun lol naar de bibliotheek toe gaan. Ik zou de verkoop-sectie houden zoals 'ie nu is (uppen na 48 uur) en de in het verleden buitensporig uitgedeelde bannen ongedaan maken. Bij modereren is less more, maar daar hebben we het wel eens eerder over gehad.

Prima idee, werkt ook bij andere fora goed, dus waarom niet op HF?

Hulde aan de mods, die ondanks hun dagtaak (het midden van de onzin die wij allemaal plaatsen :innocent:) ook nog tijd hebben om aan vernieuwingen te denken.

Ik vind het juist een goed voorstel 1x uppen per week. Advertenties die om de haverklap geupt worden zijn vaak talrijk, en in enkele gevallen niet de meest interessante. Bij minder uppen blijft het recentste aanbod automatisch iets hoger hangen in de lijst.

2 likes

Was dit ook al een probleem toen de markt alleen toegankelijk was voor tl3?
Als dit een probleem is geworden met het verlagen van de trustlevels toegankelijkheid voor de markt dan is de oplossing simpel lijkt me?

1 like

Ik lees allemaal zaken waar ik mij in kan vinden.
Bedankt, bedankt, bedankt!
Mvg. Bertjan

Geweldig :thumbsup:
Ik lees allemaal goede dingen.
Inderdaad lijkt me het toevoegen van een aantal subforums een goed idee, word inderdaad bij andere fora ook gehanteerd.
Bedankt @mcfr , voor alle tijd en moeite. Hoop je hier nog regelmatig virtueel tegen te komen .

Pieter.

Lijken me mooie veranderingen :+1:

Lijkt me ook wel interessant.

En een ‘tech sectie’. Waar alle vragen kunnen komen ivm een herstelling, mod, mankement, …

1 like

Mijn beste,

Fantastisch hoor!!

Geen andere dingen doen,
maar de dingen anders doen!!
De toekomst van het HorlogeForum behoort aan hen, die geloven in de schoonheid van hun ideeën. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

5 likes

Beste mods en mede HF’ers,

Inhoudelijk heb ik aan jullie feedback als ‘oude rotten’ niets toe te voegen als jong lid van ca. een halfjaar.

Wat wel meteen opvalt: al die energie en betrokkenheid van spelleiding en gewone forumleden. Echt te gek! Met zo’n denktank kan het enkel (nog) mooier en leuker worden hier in het online ‘horloge pretpark’ - want zo ervaar ik het.

Way to go, allen! Top en bedankt aan iedereen die zijn/haar stinkende best doet om er wat van te maken.

Cheers, Otto

2 likes