vintage glasplaatjes

Ik weer niet zeker of dit wel de plaats is om het te vragen. Maar daar gaat ie. Voor mijn vintage styopwatch collectie zoek ik glas- of plexi plaatjes, om een aantal gebarsten exemplaren te vervangen. War kan ik dergelijke plaatjes aanschaffen? Ik heb een Heuer, Park, Gallet en een aantal hanharts met barstjes. Dank!

Cousins uk schijnt de plek te zijn. Ze hebben ze tot 50 mm dacht ik. Ben zelf ooit eens op zoek geweest naar grotere glazen voor enkele van mijn"knollen"van stopwatches maar die zijn blijkbaar niet te vinden. Voor de normalere maten zijn ze er wel gewoon.

Ben overigens ook wel benieuwd naar foto’s…Heb zelf (naast de Minerva’s) ook een mooie Hanhart ea. Altijd leuk om plaatjes te zijn van andermans collectie!

Ik heb nu rotlicht hier, maar ik zal een dezer dagen wat foto’s laten zien. Ik heb zo’n 20 hanharts van felix en amigo tot aan 13 jewels anker en twee rattrapantes, ook 6 minerva’s en ongeveer 12 heuers, waarvan 4 of 5 trackmasters. Mijn topper is denk ik een Breitling geneve rattrapante, staat in mijn andere post. Daarnaast van alles en nog wat, als maar mechanisch is en gewoon mooi. Vind vooral rattrapantes fascinerend. Trouwens kan je ergens betaalbaar leren om stopwatches te repareren?

Leuk, ben erg benieuwd!
Hier mijn topic met mijn Minerva’s , maar heb ook nog wat lemanias, een Hanhart en wat ander spul hangen.

Rattrapantes hebben ook mijn voorkeur!

wat een verzameling zeg, echt prachtig, vooral die rattrapantes. Ik ben net een half jaar aan het verzamelen.

1 like