Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Had hem nog een voorstel gedaan en een paar min later, foetsie :joy:
Mocht de koper idd hier op het forum zitten dan zie ik hem graag nog eens voorbij komen.

1 like

Ik heb de indruk dat er hier op HF behoorlijk minder vintage horloges te koop staan dan een zeg een jaar of 3 terug. Heb ik dat mis of zien anderen dat ook? Wordt er minder vintage geflipperd of gebeurt dat meer elders? En dan bedoel ik met name onder de €500

Maak er gewoon direct een Negroni van toch?

2 likes

Klopt, dat is ook zo inderdaad. Dat komt met name omdat vintage hier gewoon amper verkoopt. Ik verkoop als ik wat verkoop meestal alleen via Uhrforum en Instagram want bij 90% van de horloges die ik hier aanbied is er geen interesse naar. Best jammer, vroeger was dat wel zo.

3 likes

Het ‘koopje’ lijkt verkocht te zijn!

Daar wil ik me bij aansluiten.

Mijn ervaringen hier mbt verkoop zijn nog slechter dan bij marktplaats waardoor ik ben uitgeweken naar Instagram en andere forums.

2 likes

Aangeboden gekregen: wat vinden jullie? Glas is aan vervanging toe

2 likes

Ziet er wel erg ‘fris’ uit als je begrijpt wat ik bedoel.

Zoals Jelle het al aangaf, de aanbiedingen zijn behoorlijk naar beneden gegaan ook omdat je hier vaak “low ball” offers krijgt en via eBay, Watchuseek en ook instagram veel hogere biedingen krijgt. Een tijd geleden verkocht ik mijn Seiko 7549-7010, en kreeg allerlei offers beneden de €300. Via Watchuseek heb ik er bijna €900 voor gekregen, dus ja…

4 likes

Doen, als de prijs redelijk is.

Dat vraag ik me ook al een tijd af, gebruik je dan een speciale hashtag?

Je opent een account, en als je iets wilt verkopen zet je bij de foto, tekst erbij + de #watchesforsale en bijv #watchuseek etc. Je hebt meerdere opties iets te plaatsen maar deze twee volgens mij de belangrijkste.

2 likes

Je opent een account, en als je iets wilt verkopen zet je bij de foto, tekst erbij + de #watchesforsale en bijv #watchuseek etc. Je hebt meerdere opties iets te plaatsen maar deze twee volgens mij de belangrijkste.

Nee, gewoon een tekstje bij je foto en een aantal hash tags en dan gaat het meestal vanzelf.

www.instagram.com/dutchwatchshots

Ik krijg ook vaak pb’s naar aanleiding van een horloge foto waarin me gevraagd wordt of ik dat horloge wil verkopen.

Mijn Yema’s heb ik zo al ruim 40 keer kunnen verkopen, maar die zijn niet te koop :smile:

4 likes

Nagel op de kop.

Meeste gerief verkoopt hier gewoon echt niet

1 like

Ik heb geen problemen om hier te verkopen. Ik prijs dan ook erg scherp.

Yep :thumbsup:

2 likes

Relumed bedoel je?

Aangeboden gekregen voor 3,5k

Yep. Veel geld.