Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

of René :wink: Of Jelle of Marc :wink:

2 likes

Mooie gouden zenith;
http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/automatisch-zelf-opwindbaar-horloge/04-zenith-28800-or-18k-305778208.html

Denk dat er niets mis is met mijn forumspirit want heb al meerdere leden geholpen aan onderdelen of geholpen met andere zaken maar als ik na urenlang sites bezoeken bezig ben met een deal en vervolgens plempt iemand hem in dit topic waardoor mijn deal afketst of de prijs x 3 gaat vind en mag ik dat irritant vinden.

1 like

Dat mag je vinden en ik begrijp je ongenoegen. Wat niet mag is mensen verbieden ze te posten. Jammer maar helaas…

1 like

Dit topic is toch juist opgezet om vintage deals te delen of vergis ik me?

2 likes

eh? Niet om ons een voordeel te gunnen en deals van andere leden te stelen? Neem je me nu in de maling?

We kunnen het ook omdraaien, dan worden het zoekertjes:

Ik zoek nog een Vintage horlogedeal voor een Rolex 16234, met stick-indices, donkere wijzerplaat (mag zwart of blauw zijn), witgouden lunetten bezel uit 1991 met B&P in topconditie en mooie band. :yum:

Iemand deze horlogedeal gespot, deel hem dan hier met mij :grin:

1 like

Heb ik ergens iets gezegd over verbieden dan? Ik heb alleen kenbaar gemaakt dat ik het met een andere member eens ben wat betreft dit topic.

@XXoF zal gewoon letterlijk bedoelen wat daar getypt staat, niet meer niet minder.

Just my educated guess :wink:

Bedoelde ‘die andere member’ :grin:

Klopt, ik spotte een goede vintage deal waar ik zelf geen belang bij heb en dus leek het me wel zo netjes om deze hier te delen.

Volgens mij was dat de opzet van dit topic, toch?

Nu blijkt dat dit hier niet gewaardeerd wordt, besef ik dat ik me daarin wellicht vergist heb. Het “ikke, ikke, ikke” gevoel is bij een aantal forumleden blijkbaar belangrijker, jammer :pensive:

Ik blijf hier meelezen maar zal voorlopig geen deals meer delen.

1 like

Ik zie het probleem niet. Is inderdaad de opzet van dit topic… Door mij wordt het zeker wel gewaardeerd.

3 likes

Een Mark II op MP - http://link.marktplaats.nl/m1081859335?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Je hebt m’n Whatsapp hè? :wink:

1 like

Houd mij ook graag aanbevolen !!

1 dag actief op Marktplaats??

Wel je Instagram en FB Messenger :wink:

1 like

Oef vreselijk goede prijs. Wel goed gelachen ‘niet gepolijst’, ik zie het werk van Wesselink en Vreeker van 100km afstand aan een mark II kast. (in mijn ogen waardevermeerderend).

Als mijn mark II terug is van bij hen hoop ik toch iets meer dan 1600EU er voor te krijgen.

Ik ruik een dealhunters app-groep aankomen.

1 like

he… een leuke Yachting , dank je wel voor de heads up , aangezien die USA’ers er al een godsvermogen voor vragen zal ik de snipe ook maar eens zetten , denk dat 3500 wel genoeg is ?

2 likes

tuurlijk wel , laat je niet gek maken !

1 like