Vintage4all

Bernd heeft m’n pepsi Samurai overgenomen. Fijne communicatie, top allemaal! :+1:

1 like

Vanmiddag bij Bernd op visite geweest en een prachtige Seiko Padi voor een hele mooie prijs overgenomen. Prima verkoper die eerlijk zijn smaak en mening geeft.
Wellicht dat ik in de toekomst nog wel een keer langskom als je iets moois hebt en dan doen we wel even rustig een drankje ;-).

1 like

Horloge gekocht van Bernd, lekker vlot tot de deal gekomen, supersnel en bomvrij verstuurd. Horloge voldoet precies aan de beschrijving. Top geregeld!

1 like

Voor de zoveelste keer weer een Sumo overgenomen. Dit keer van Bernd.
Prettige communicatie, snelle afhandeling en de klok was precies zoals omschreven… prachtig.

Ik zou zeggen tot de volgende keer Bernd !

1 like

Zojuist mijn eerste horloge gekocht bij Bernd, kreeg er zelfs een tooltje voor het verwisselen van bandjes bij.

Super!

1 like

Band op maat voor mijn Seiko SUN afgenomen van Bernd. Mooie band en een heel leuk traject om tot de juiste band te komen. Bernd is gelukkig een kenner van de SUN :muscle:t2:. Band al in huis voordat de betaling gedaan was, over vertrouwen gesproken…

Kortom: Prettig zaken doen, forum-waardig, aanrader!!

1 like

Deze week van Bernd ( @vintage4all ) een Seiko Monster overgenomen. Vlotte en fijne communicatie. De verzending van het horloge ging supersnel. Oh, en bedankt voor de aanmoediging om een band op te bouwen met de pin en collar constructie. :sunglasses:

2 likes

Een heel mooie vintage Tissot overgenomen van Bernd, naar volle tevredenheid.
Heldere communicatie, snel een deal kunnen maken! Goede verpakking en verzending.
A+ ervaring met deze HF’er :ok_hand:

1 like

Deze schitterende Krieger horlogedoos van Bernd overgenomen.

Zeer prettige communicatie en afhandeling en Bernd kwam see doos persoonlijk bij mijn ouders in het zuiden des lands afgeven. Zeker een aanrader! En nogmaals hartelijk dank Bernd /@vintage4all. :sunglasses::+1:

In een flitstransactie een mooie Seiko duiker voor een perfecte prijs overgenomen…

Soepele communicatie, komt alle afspraken na en een plezier om mee zaken te doen!

@vintage4all de volgende keer doen we een bakkie !

1 like

Ook hier natuurlijk perfecte ervaring met Bernd.
De Nethuns is in het echt veel mooier dan op de plaatjes.
Top forum dit.

Bedankt en groetjes

Lenno

1 like

Prachtige band van Bernd @vintage4all overgenomen. Perfecte deal. Tot de volgende keer!

1 like

Een hele mooie Citizen gekocht van @vintage4all.
Erg leuk contact met Bernd en de deal al snel gesloten.

Het horloge was goed verpakt en alles volgens beschrijving.

Bedankt en op naar een volgende deal met Bernd :+1:

1 like

Vandaag kwam Bernd een nieuwe strap brengen. Weer even heerlijk gelult over onze hobby. Thanks kerel, vakwerk!

2 likes

Gave Citizen overgenomen van Bernd @vintage4all …Was erg spannend want het horloge was al bijna weg…maar de reactie van de koper bleef uit dus had Berd een ultimatum gesteld en gelukkig in mijn voordeel. Snelle reacties van Bernd en prettige communicatie. Pakketje heel goed verpakt en de staat van het horloge is zoals beschreven :ok_hand:t2::hugs:

Bedankt voor deze deal Bernd :+1:t2::smiley:

1 like

Wat een topper die @vintage4all. Zo populair, maar zo normaal gebleven :wink: :blush:

Enorm bedankt voor die mooie deal mati :facepunch:t5:

Ik ga genieten van die Tuna Monster :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Bernd heeft mijn Seiko Monster overgenomen. Snelle betaling en fijne communicatie Top! :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Bernd, @vintage4all, toffe en snelle communicatie. Door het fijne contact ben ik ook geïnteresseerden geraakt in zijn passie…. Horlogebanden komen we zeker op terug.

1 like

Vandaag mijn nieuwe strap voor mijn Exospace ontvangen, een prachtig handgemaakt vakwerk van Brend @vintage4all :heart_eyes:.
Schitterend op mijn horloge dat meteen een nieuw, zeer aangenaam uiterlijk krijgt :ok_hand: :love_you_gesture:
Strap 24-24 Crazy Grey Sepici
Ik raad ten zeerste aan :+1:

3 likes

Tof!!!
Wat een ‘stukje’ kalf al niet kan doen :wink:.
Enjoy it to the max :muscle:

1 like