Vintage4all


Strap besteld voor m’n Certina. Staat ‘m prachtig, en Bernd was een plezier om zaken mee te doen. Het bandje is van erg mooie kwaliteit! Dank Bernd!

1 like

Weer een leuke strap ontvangen van Vintage4all , wederom erg tevreden :ok_hand: :call_me_hand:

2 likes

Mooie dubbele watchwinder overgenomen vandaag! Echt een avontuur: ik heb mijn dubbele agenda moeten trekken, Bernd moest dubbel parkeren… Uiteindelijk zit ik prinsheerlijk voor een dubbeltje op de eerste rang! Dank Bernd!

1 like

Ook ik heb een watchwinder overgenomen van Bernd, ideaal! Zo geregeld allemaal met deze toffe vent! Daarnaast ontdekte ik dat hij hele toffe custom horloge banden maakt en heb er inmiddels een besteld bij Bernd, erg benieuwd naar! Je kan gerust zaken met deze kerel doen, top!

2 likes

Ben ik weer! Tijdens de aankoop van de watchwinder ontdekte ik dat Bernd een hele gave skill heeft, handgemaakte custom horlogebanden! Nu wilde ik wat voor de Bulova Lunar pilot, daar wist Bernd wel raad mee. Enorm blij met mijn nieuwe aanwinst, uiteraard gelijk om de pols!

Kerel, enorm bedankt! Zal niet de laatste band zijn dit :grin::+1:.

2 likes

Crosspost: Bernd/vintage4all betrapt!

2 likes

En nog een prachtig vakwerk van Brend
Super tevreden zoals altijd
:heart_eyes::heart_eyes::ok_hand:

2 likes

“Ashtray” verkocht aan @vintage4all.
Bernd was snel in communicatie en betaling nog sneller, zo heurt het :innocent:
Veel plezier met je (zoveelste) Ecozilla Bernd…

1 like

Prachtig zoals altijd :heart_eyes:

05f5cbff3754b48ed776364f3b43969c9f13550f_2_375x500

1 like

Weer een top strap gekocht bij @vintage4all

3 likes

Alweer :roll_eyes::heart_eyes::partying_face: