Bernd/vintage4all betrapt!

Toen hij deze PRACHTIGE horlogeband bij mij thuis afleverde!

Ik was al langer op zoek naar de blauwe Gruppo Gamma Peacemaker met Cali-achtige wijzerplaat: de P-02B. Na lang zoeken heb ik er er één gevonden in Duitsland. Zoals jullie kunnen zien heeft de kast best wat gebruikssporen; dit was ook duidelijk te zien op de foto’s von der Verkäufer. In het echt vallen de meeste krasjes echter nauwelijks op. Desalniettemin heb ik een Cape Cod doekje klaar liggen om de boel eens goed op te poetsen.

Aangezien ik geen bruin draag, heb ik het originele bandje snel vervangen voor een goedkoop zwart bandje. Daarna ben ik op zoek gegaan naar een passende zwarte of blauwe band. Op https://www.1971straps.com/ kwam ik vervolgens de Charles F Stead & Co Blue band tegen. Bernd raadde mij aan om voor colonial tan stiksel te gaan. Zoals jullie zien past deze kleur fantastisch bij de Old Radium lume.

Eigenlijk leek het mij leuk om het bandje bij hem op te halen, maar helaas gooide een euh… bekend ‘griepje’ roet in het eten. Aangezien hij toch regelmatig in de buurt is, bood hij aan om het bandje bij mij thuis af te leveren. Ik kwam vorige week woensdag, vlak nadat hij het bandje bij mij in de bus had gedaan, thuis van werk. Nét op tijd om hem nog even een hand te geven en persoonlijk te bedanken voor de moeite.

In verband met de verbazingwekkend korte afstand tussen de bandpen en de kast, was het een beetje wringen en worstelen, maar het resultaat mag er wezen!

Horloge specs:

  • Case: 316L stainless steel, diameter 44mm, lug width 24mm
  • Crystal: Sapphire, box shaped, anti-reflective
  • Water resistance: 200m/ 660ft
  • Movement: Miyota 8N33
  • Dial: Sandwich dial, markers filled with Swiss Super-LumiNova ‘Old Radium’ color
  • Hands: Filled with Swiss Super-LumiNova ‘Old Radium’ color

Nogmaals dank voor de horlogeband én de uitmuntende service, @vintage4all! Ik kom zeker bij je terug voor meer!

37 likes

Inderdaad, hele gave band. Staat echt super op het horloge.
Veel draag en kijk plezier

1 like

Kan prima en heb deze Peacemaker ook maar toch op origineel bruin.

Lastig te fotograferen horloge trouwens, ik weet er alles van. :sweat_smile:

Veel plezier met de Peacemaker en nieuwe strap!

Hier de mijne.

3 likes

Eensch :smirk:

Dat was idd wel even een dikke plus, altijd leuk om even persoonlijk contact te hebben gehad.

Geen dank, the pleasure was all mine :pray:.
Heel veel draag plezier :call_me_hand:

2 likes

Dat komt wel goed, @vintage4all intage4all! M’n Gruppo Gamma Divemaster heeft plaats moeten maken voor de Peacemaker als dagelijks horloge. :smiley:

@anon75976835EV, dankjewel!

@M_Singer, echt, hè? De wijzerplaat lijkt soms zwart, soms grijs, soms blauw… Dankjewel!

2 likes

Mooi bandje en een mooi horloge.
Goede combi. Dat kan hij wel.

2 likes

Dankjewel! Ja, toen ik dit leer voorbij zag komen op zijn site, was ik verkocht.

2 likes

Ik heb echt een hele collectie bandjes van hem. De prijs/kwaliteit verhouding is absoluut top.

2 likes

Mooi! Vooral die groene bevalt me wel!

1 like

Thanks. Hij heeft ook een hele mooie gemaakt voor mijn tag en omega.

1 like

Ben benieuwd!?

1 like

Die band komt vd fabriek Ed, ik maak geen banden met een ‘kartonnen’ binnenkant :grimacing::wink:

Verkeerde foto, excuus. Nu de goede met mijn bril op. :grimacing::crazy_face:

In ieder geval de verschillen tussen voor en na duidelijk te zien.

3 likes

Dat is een heel mooie combinatie zo :ok_hand:

2 likes

Thanks, ben er heel blij mee