voor 15 euro

Na

Na een jaar in bezit te hebben, loopt hij nog precies op tijd, en doet wat hij moet doen. Draag hem zo af en toe, en wissel weleens met andere horloges. Ik heb geen grote portemonnee, maar de factor tijd vind ik fascinerend.

18 likes

Ik sta er niet van te kijken, met een Alto kom je ook van A naar B…

4 likes

Is helemaal geen lelijk horloge .:heart_eyes:… en voor 15 euro kun je nog geen eens de batterij laten verwisselen vaak …:grin:
Top horloge voor het geld :ok_hand:
Goed hoeft helemaal niet duur te zijn.

2 likes

Eens!,

1 like

Kijk eens aan de vierde poging om het Chinese Haute Horologie huis Megir onder de aandacht te brengen :sweat_smile:.

Vorige topic is gesloten zo te zien…

2 likes

Jaaaa haha onderstaande ook. Vooral de opmerking van Jur is geniaal. :joy:

1 like

Niks mis mee. Maar als je van afwisseling houdt, kan je dan ook niet eens naar een ander merk kijken? Of als afwisseling niet belangrijk is misschien maar ééntje overhouden. Een leuke automaat als een Seiko 5 of zo? Die zijn nieuw of tweedehands ook niet zo duur.

1 like

Voortzetting van de discussie Megir watch tip:

Hij voelt alsof hij 70 kost. Jammer als ie voelde alsof ie 80 kost dan had ik hem wellicht overwogen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb het andere topic niet gezien, maar leuk dat je zo blij bent met je horloge. En voor € 15,- kun je geen buil vallen. Om de vergelijking met een horloge te maken van € 70,- wordt blijkbaar wat apart opgevat hier, wellicht doordat de meeste automaten (99% van de horloges hier op het forum) van € 70,- over het algemeen qua kwaliteit nou niet echt je van het zijn…

Maar kijk ook eens naar een Casio F91W of de Casio MCW 100H.
http://nl.watchshop.com/horloges/casio/unisex/f-91w-1xy

Deze twee samen voor € 28,08 met code WS10 op deze site. Leuke bang for buck

1 like