Een horloge uit China

Dit mijn 3e horloge van het zelfde merk, en de 2e versie van het zelfde horloge. Het koste maar 19 euro, maar vind hem ongelooflijk fijn zitten. En werkt hij niet meer over een jaar Flikker ik hem weg…

4 likes

Het is misschien niet heel handig dat meneer Arie S. Zijn adres hier op het forum zet?
(Sticker op je pakketje met adres er op)

1 like

Ben niet bang voor inbrekers met zo’n goedkoop horloge haha.

12 likes

:joy::joy::joy:

Goede gedachte!
Met zijn allen nog een tijdje zo doorgaan en dan is het wel klaar…

Ik snap niet waarom je met die troep rond zou willen lopen.

1 like

Omdat het kan.

3 likes

Denk dat we allemaal zo zijn begonnen, en de grens steeds verder hebben verlegd…
Om het naar wijn te vertalen, 3 flessen voor een tientje, daarna toch eens een fles van een tientje proberen, etc. etc. :sunglasses:

p.s. mijn eerste horloge was gewonnen op de kermis!

4 likes

Behoorlijk Hautain.

3 likes

De eerste is al kapot dan? Of heb je gewoon 2 dezelfde omdat het kan?

Nope, omdat de eerste het nog perfect doet

1 like

Ik zou even zoals eerder aangegeven voortaan opletten met je privégegevens.
Je naam en adres staan gewoon op de foto, tenzij je dat niet erg vind.

Is overigens al opgemerkt door een lid :wink:

Veel plezier met je horloge iig en benieuwd wat er nog zal volgen :slight_smile:

lekker bezig ari :joy::joy::+1:

1 like

Met een stapel Rolexen op de foto zou ik ook oppassen met adresgegevens, maar ik denk niet dat inbrekers daar nu naartoe rennen om een horloge van 19 euro te gaan stelen, toch? Waarom moet ie opletten met zijn privégegevens, tenzij hij natuurlijk rare dingen zou gaan roepen hier.

Ik ben lid van een FB-pagina voor Alfa GT-eigenaars en daar posten mensen foto’s van hun auto met het kenteken geblurd. En dan denk ik: waarom? Wegenbelasting niet betaald? Bang dat mensen het kenteken opzoeken, ernaartoe rijden en er een deuk in trappen? Relax, people.

1 like

Nou nee hoor, ik had niet direct het idee dat er legio rovers die kant op gaan.
Maar dit blijft vindbaar op het internet en dat moet je maar willen, dus ik en een ander lid attenderen hem hierop. Verder moet die lekker doen wat die wil want hij reageert er niet op.

Blijkbaar kan het hem niks schelen en mij verder ook niet :sunglasses:

1 like

Hij vindt hem mooi. Kan toch? Is toch leuk dat hij hem op het forum zet? Vind het een beetje onaardig om dan gelijk “troep” te gaan roepen. Stimuleert mensen ook niet om hun horloge te laten zien.
Dit soort reacties is wat me aanvankelijk deed aarzelen om op het forum te gaan met mijn horloges van tussen de 100 en 350 euro.

11 likes

stoer!

1 like

Dit is Chinese wegwerp rommel -zoals je zelf ook al schrijft- gemaakt zonder emotie of échte aandacht voor details of wat dan ook.

Verder is dit al minstens je 3e poging om die Megirs hier onder de aandacht te krijgen.
Die eerste 2 pogingen waren genoeg wat mij betreft… :thinking:

P.s. je mobiele telefoonnummer staat óók op het pakketje!

3 likes

Dat zijn denk ik de meeste hier toch ?Nou ja, misschien iets hoger dan.

Kijk wat er te koop staat, dan is dat ongeveer wat hier rond loopt.

En vergis je niet, iemand die wat duurs aanschaft zal dit hier sneller posten ( trots, blij of popi-jopi maakt niet uit ).
Ik denk dat het Russische gedeelte zelfs iets lager zit dan 100 euro :grin:

2 likes

Chinese wegwerp horloges van 19 euro zijn troep; helaas maar waar…

1 like