Een horloge uit China

Wegflikkeren is toch nooit stoer? Misschien zitten er nog wat leuke schroeven in :innocent:

1 like

Daar kun je je wel eens in vergissen, de vintage Russen stijgen in prijs.

1 like

Dat is misschien waar Brian, maar ik vind het altijd zo onvriendelijk om dat te roepen tegen iemand die hem trots post. Het is net zo makkelijk om niet te reageren. Of nee: het is makkelijker.

6 likes

Dat zal wel maar bij de 3e poging ga ik wel reaguren… :roll_eyes:

1 like

Als het een Casio was geweest van 2 tientjes was er waarschijnlijk niet zulk bot commentaar op geweest.
Chinezen kunnen blijkbaar alleen maar troep maken voor dat geld?
Hebben de lomperiken hier ervaring met Megir of zou het toch kunnen zijn dat Megir het Chinese equivalent van Casio is?
Ik weet het niet want ik heb nog nooit een Megir in handen gehad.
En dat het een wegwerpartikel is voor deze prijs mag natuurlijk geen wonder heten, bij defect gewoon total loss.

@Ari1, gefeliciteerd en ik hoop dat je nog lang plezier beleeft aan jouw nieuwe aanwinst.

10 likes

Tja, het is ook zijn derde horloge. Hij zet er gewoon alles op wat ie koopt denk ik. Net als alle anderen.

3 likes

En dan word ik gebeld door iemand die dealt in goedkope Chinezen? :joy:

2 likes

Precies, veel nep mensen hier hoor.

Vroeger stond iedereen in een telefoonboek :wink:

Bedankt! Ik vind het een uitstekend horloge voor die prijs…

1 like

Ik zou het even aan de mods vragen om het weg te halen die foto.
Lijkt me wel verstandig.
En verder is het leuk dat je happy bent met je horloge. Een Casio is zonder meer prima maar met Chinese merken schijn je niet aan te hoeven komen.

Ik heb nog een Chineesje liggen, automaatje van nog geen 14 euro. Gewoon voor de gein, en het uurwerkje liep nog op geen sec+ per dag :joy::joy::joy:
Van groenteblikjes gemaakt, hij doet het nog en ga er is als oefenmateriaal mee aan de slag. Who cares, lekker genieten van je horloge :wink:

5 likes

Heb een grens tot 400 euro. Heb d’r enkele, maar geniet evengoed van deze van 20 euro…

2 likes

Welkom, en veel plezier met je horloge.

Als je over 10 jaar een Rolex wil kopen, dan kan je maar beter niet meer op hetzelfde adres wonen.

2 likes

Het is een Liefhebbersforum. Wat verwacht je dan met dit soort topics?

1 like

Genoeg prima horloges te vinden voor een paar tientjes. Dit is gewoon Chinese troep.

1 like

Of een prima Chinees horloge voor een paar tientjes…je zou het ook om kunnen draaien.

Al doet ie het twee jaar…lekker toch voor 19 euro.
Nog geen tientje per jaar lol.

20 euro eten stop ik in mn holle kies, en poep ik morgen weer uit. Dat mag wel.

3 likes

Liefhebbersforum voor horloges die je mooi vindt of liefhebbersforum voor horloges van dure en gevestigde merken?

3 likes

Liefhebbers forum van échte merken.
Ongeacht prijs.

2 likes