"Voor & na" van een "Hollandse mooie"

Probeer nu, met open mond, terug op mijn stoel te geraken.
Hoe vakmanschap tot kunst wordt verheven.
Respect hoor !

Heel erg knap gedaan en mooi in beeld gebracht. Lijkt me geweldig om met zulke horloges vertrouwd te worden. Dat het van een zeer goede vriend is, kan een voor- en nadeel zijn. Chapeau

Heerlijk om zo’n staaltje vakmanschap te zien,
Bedankt voor het delen :+1:

Prachtig om te zien hoe je dit hebt gedaan. Thumbs up. Blijft mooi zo een revisie topic.

CVDK vind ik ook erg mooi alleen is er iuberhaupt een model te krijgen onder de €8000 nieuw??

Prachtig om het zo te zien… Mooi en kwijlen bij al die foto’s… :wink:

Knap gedaan bedankt voor het delen . :ok_hand:

Prachtig gedaan Freddy! Ik vind het leuk om te kunnen meekijken door de ogen van een horlogemaker. Nog een paar kleine vraagjes. Nadat je het beschadigde tandwieltje terug opgepolijst hebt, doe je dan nog één of andere oppervlaktebehandeling om roesten tegen te gaan? Of is het een kwestie van bij monteren netjes in te oliën en klaar? Heb je er een idee van hoe het kan dat alleen dat ene radertje last had van roest?

Vakmanschap is meesterschap!

Prachtige revisie van een prachtig horloge, bedankt voor het delen!

Heel mooi gedaan Freddy, erg gaaf zo’n CDVK zal zeker speciaal zijn om aan te mogen werken.
Hoe maak je eigenlijk die close up foto’s?

Heel mooi! Gaaf ook dat je er aan kan werken.

Prachtig verslag, prachtig uurwerk, chapeau!

Geweldig gedaan!
Uw vriend is er m.i. niet al te zuinig op geweest.
Heeft u hem ernstig toegesproken? :grinning:

Prachtig werk en foto’s! Het is al gezegd, maar ook ik ben eigenlijk nogal verbijsterd door de staat van dit toch vrij kostbare horloge. Kennelijk is de eigenaar, net als ik overigens, niet heel erg fan van dit type klok. Maar om het dan zo af te raggen. Zou aan deze vriend zeker nooit je auto uitlenen… :scream: :stuck_out_tongue_winking_eye:

prachtig uurwerk, fantastisch werk, super eindresultaat, blij dat je ons laat meegenieten.

Mooi in beeld gebracht en een prachtig stukje vakmanschap, van de restaurateur en de maker van het horloge.

Zo’n Christiaan van der Klaauw is niks voor mij, maar ik vind het toch elke keer weer prachtig om te zien. Het is echt een stukje kunst.

Wel zichtbaar voor de hersteller, daarom ook prettig om aan te werken. Soms verrassend :open_mouth:

Hier is toch een goede halve dag werk aan.
Wordt aan gewerkt met fluwelen handschoentjes. :smile:

Ook ik heb dit met zeer veel genoegen gelezen! Fantastisch uiteengezet en natuurlijk een schitterend horloge!

Waanzinnige kok natuurlijk en een prachtig uurwerk. Mooi vastgelegd en echt vakmanschap. Al eerder aan een van der Klaauw gewerkt?

Geweldig resultaat Freddy! Het blijft genieten die voor en na foto rapportages.