Voor wie van rubberen

bandjes houdt…:slight_smile:
Afgelopen week een nieuwe rubberen band mogen ontvangen van het horlogemerk Obris Morgan.

Zoals te zien is, is deze in de Isofrane stijl. Grotere openingen maar verder erg veel gelijkenissen.

Ik besloot dit bandje te kopen na het lezen van deze positieve review op wus:
http://forums.watchuseek.com/f74/strap-review-obris-morgan-vanilla-scented-natural-rubber-strap-1572970.html

Het bandje is goed afgewerkt (wel ietjes minder dan een Isofrane) en is iets soepeler dan een Isofrane.
Een nadeel van dit bandje is dat het niet geschikt is voor polsen kleiner dan 17cm omdat de gaten voor de sluiting verder van het horloge af beginnen vergeleken met een Isofrane zoals te zien is op onderstaande foto.
Ook is deze band minder goed passend te maken dan de Isofrane door de grotere openingen en ongeveer dezelfde openingsafstanden als de Isofrane.
Eigenlijk is het op de Laguna voor mij net even te groot maar het is nog draagbaar.

Ik heb contact gehad hierover met Obris en ze gaven aan dat ze bezig waren met nieuwe modellen van deze rubberen banden die dan ook geschikt zouden zijn voor normale/kleine polsen. Ben benieuwd!

Deze banden zijn er in 2 maten (20 en 22mm) en in de volgende kleuren (niet allemaal in 20mm).
Blue
Orange
Aqua Blue
Warm Yellow
Lemon Yellow
Green
Grey
Red

Dan nog even om de pols :slight_smile:

Conclusie:
Een erg fijne band voor wie een Isofrane wat te duur vindt en wat andere kleuren zoekt dan Isofrane kan leveren.
Zeker voor de prijs van 18.90 USD inclusief verzending is dit een zeer aantrekkelijke band en zal dit voor mij zeker niet mijn laatste zijn (tu)

2 likes

Ziet er goed uit (tu)
Helemaal klaar voor de zomer :slight_smile:

Mooie combi, laat de zomer maar komen nu. Ik vind de aqua blauwe en de gele ook wel heerlijk fris!

Eric

Zeer fraai, en ik zie overeenkomsten :wink:

1 like

ticothijs82 Schreef:

Zeer fraai, en ik zie overeenkomsten :wink:

http://i977.photobucket.com/albums/ae258/ticothijs
82/Horloges/Helvetia%20Waterstar%20II/20150214_122
651.jpg

Da’s een heel fraaie!

Maar ik vind de Laguna ook nog steeds heel mooi (begrijp niet waarom ze die niet meer maken!?) en die band staat goed!

Goede tip bedankt. (tu)

Thanks! Die zien er echt goed uit. On my list :~

Check!

Elke keer weer als ik de isofrane der op zet verbaas ik le van het comfort ervan!
Alleen redelijk vlekgevoelig de mijne (echte isofrane)

Proficiat en bedankt voor het delen van de tips!

Ik heb drie varianten besteld. Erg fijne bandjes voor het geld! En gelukkig zit die op het laatste gat prima :slight_smile:

Hier combi 1

Piede_87 uploaded this image to

Heb een donkerblauwe, en en zwaarte voor mijn Obris Morgan Explorer 2. Super tevreden over de bandjes. Dragen heerlijk en zijn erg mooi.

Klein, onnozel, puntje van kritiek : ben beniewd hoe Vanille ruikt in Hong Kong? Hier ruikt het in ieder geval niet zoals die bandjes haha! Nice try

Ook lekker!(tu)

Piede Schreef:

Ik heb drie varianten besteld. Erg fijne bandjes
voor het geld! En gelukkig zit die op het laatste
gat prima :slight_smile:

Hier combi 1
http://i1145.photobucket.com/albums/o501/Piede_87/
Mobile%20Uploads/20150308_142419_zpssyv0tumg.jpg

Mooie band! Maar NOG soepeler dan Isofrane? Dan moet je horloge niet te zwaar zijn denk ik?

Wel lekker fris en zomers zo :wink:

Bedankt voor de reminder! Ik had ze al eens op het oog, maar ik drukte toen niet op de knop. Nu wel besteld!

Hier de donkerblauwe variant!

Explore Piede_87

Heb een oranje besteld voor mijn combat sub. Leuk voor de zomer. :slight_smile:
Bedankt voor de tip!

Bedankt voor de tip!

Nette prijs voor mooie straps.

Komt er nog een bak aan douanekosten bij?

Recent qua kosten tegenvallende levering uit de VS gehad voor 3 Zulu’s van Maratac. Kosten inclusief verzenden 46 euro, maar kwam nog 21 euro bij in NL (BTW/douanekosten natuurlijk, maar ook ong. 13 euro inklaringskosten, waar ik niet op gerekend had…). Eerdere bestelling had ik dit niet (mazzel gehad waarschijnlijk).

grt. bor

Er is een grensbedrag waarboven de douane kosten in rekening gaat brengen. Het exacte bedrag weet ik niet. Iets van 22 euro?
Als je daaronder blijft, dan kost het je niets extras.

Bij lag er een envelopje met 3 bandjes op de mat zonder extra kosten!

Nogmaals bedankt voor de tip! Mn OVGMT wordt er lekker zomers van!