Voorraad en prijzen Rolex bij Schiphol/Gassan

Preciesā€¦zo kon zij mij de prijs laten zien mits hij was geweestā€¦ :wink:

Gewoon gevraagd naar de prijsā€¦ :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tis toch minus 17% op srp?

2 likes

Airking meeā€¦ :+1:ā€¦ Binnenkort op het forum! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Heb er nog Ć©Ć©n voor jeā€¦:wink:

Wat is die Pepsi toch een mooie klok! :smiley:

1 like

17,355%

Wat is het toch met dit forum ??
Ieder besef van geld verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Het zijn slechts bedragen en als je het snel zegt valt het wel mee.
Mijn beoogde graal budget is in 1maand tijd in mijn hoofd verdrievoudigd.
En zelfs nieuw wordt zo een optie
Laat het ze thuis maar niet horen ā€¦

4 likes

Of de listprijs delen door 1,21

1 like

Polar EXPII geheel nieuw in de stickers voor ā‚¬ 6157,-- ?

( Er staat er ook 1 hier op forum uit 2015. Maybe mag die nog weg voor minder dan ā‚¬ 5500,-- )

Damnā€¦dan maar geen BIER in Hongarije nu :wink:

Gisteren ; Wat dragen wij vandaag? Deel IV

1 like

Toen ik bij Gassan Schiphol was - na incheck en controles - gaf men aan elke model tegen de 21% korting te kunnen leveren. Moet natuurlijk wel ergens binnen Gassan beschikbaar zijn :wink:. Met een tijdig belletje zou een horloge beschikbaar zijn. Zie ook mijn eerdere topic hierover.

1 like

Het is geen 21% korting en zou mooi zijn als het zo zou werken. Mssn met een incourant model wellicht.
Helaas

Keuzesā€¦:wink:

1 like

Even voor mijn begrip, stel je vliegt naar een Europese bestemming en je laat vooraf iets bij Gassan klaarleggen, moet je het dan (volgens de letter vd wet) aangeven bij de douane bij terugkeer?

Je kan met je boardingpass voor een vlucht vinden Europa toch niet taxfree kopen, right?

Klopt, maar Gassan geeft je een korting.

Nee, dankzij onze aller EU! Deze situatie valt onder het vrije verkeer van goederen dus aangeven is niet nodig.

Beetje vaag antwoordā€¦Zie PB aub :wink:

Deze nog maar een keer dan:

:+1::wink:

Wel of geen korting? Gassan zegt dat een korting te geven tov de MSRP gelijk de BTW. Das mooi 21%. Met je boarding card mag je meedoen. Kan MSRP niet helemaal inschatten maar de 2017 Tudor (heritageblack bay met inhouse uurwerk) was idd 21% goedkoper dan bij S&C. Of dit voor alle modellen en merken het geval isā€¦ Medewerker gaf aan na een tijdig telefoontje alle, binnen Gassan, beschikbare modellen te kunnen leveren. Daar btw gewoon door Gassan wordt afgedragen heb je verder ook geen vragen bij douane.

Als Gassan jou een horloge levert zonder de btw dan hoeven zij die zelf ook niet af te dragen.
btw draag je alleen dan af als je die ook hebt berekend aan de koper.

kortom
je krijgt geen ene cent korting in feite.
wat niet hetzelfde is als een stuk minder hoeven te betalen.
jou zal dat een rotzorg zijn en Gassan ook al aangezien ze precies evenveel aan dat horloge verdienen.

1 like

Naar ik begreep dragen ze wel BTW af om zo intercontinentale reizigers en EU reizigers dezelfde prijs te berekenen. Deze eerste zijn niet BTW-plichtige, de tweede wel. Je punt is dus mi valide voor de eerste groep, maar niet voor de tweede. Gassan moet BTW afdragen maar brengt de hoogte van dit bedrag niet in rekening (en laat het tenkoste vd prijs / hun marge gaan). Omdat voor binnen de EU-vluchten dan wel BTW is afgedragen speelt de douane verder geen rol.