Vostok Amfibia, maar dan waar en welke?

Hoeveel kost het in totaal om een 75 euro Vostok van Meranom te kopen?

1 like

Precies 75 Euro.
Meranom verstuurd hem als “watch parts” of “broken watch” met een waarde van $20.
Mocht je wel invoerrechten moeten betalen dan zit je denk ik op 75 + 21% = 90 en iets van 15 euro administratiekosten. Maar die berekening is een gok.

Thanks voor je reactie.

1 like

Zag het net nog staan op hun website.

En als je hem koopt van zenitar op eBay moet je dan ook import kosten betalen en hoe hoog zijn die?

  • 21 % btw en tussen de 10a15 euro inklaringskosten

Voor hoeveel geld minimaal Kun je een Vostok kopen met verzendkosten en inklaringskosten?

Zoals @GiveMeYourDough al aanstipte, via Meranom is de prijs die je daar afrekend ook echt wel de prijs.
Ik heb daar zeker wel al tien keer besteld en nog nooit invoerrechten o.i.d. over hoeven te betalen.
En ik denk persoonlijk niemand hier op het forum die er ooit iets heeft besteld.

Het duurt even voordat je het binnen hebt maar écht oprecht een goed adres.

2 likes

Je kunt via Ebay ook bieden bij sommige aanbieders. Verwacht geen stuntprijzen maar 2 tot 5 dollar korting is mogelijk.
Je kunt ze dan ook een bericht sturen met de vraag het pakket te versturen als 20,- zodat je geen kosten hoeft te betalen.

2 likes

Dit topic lees je ook uitgebreid neem ik aan? :wink:

Je hebt ook een PayPal account? Werkt perfect en betrouwbaar. Eigenlijk onmisbaar bij kopen in het buitenland.

1 like

Thanks voor de info mannen. Nu nog een kiezen😅

2 likes

Succes met kiezen :wink:
En wees gewaarschuwd, Amphibia’s zijn verslavend !
( En gelukkig niet duur ).

2 likes

heb echt geen idee welke case ik wil, iemand een goede tip?
heb een pols van ongeveer 7 inch.
zou wel graag een witte willen met misschien de Scuba Dude.

Welke vind je het mooist? De uit mijn hoofd 410 case met 18mm lugs valt klein (maar dik). Paste prima op 16.75-17.cm

De 420 is ook mijn favoriet i.v.m. ca 17 cm polsen. 090 viel mij tegen. Te grof. Kijk bij Meranom. Daar staan ook de kast afmetingen. Let vooral op de lug to lug maat. Veel Amphibia’s dragen wat groot. Maar niet allemaal. Een positieve uitzondering, bij een wat klassieke ronde kast is ook de 100 kast.

Nog wat lees- en kijkvoer:

https://forums.watchuseek.com/f10/amphibian-case-s-comparison-pic-heavy-860725.html#/topics/860725

Zelf heb ik een 110 case. Als ik dat wus-topic vooraf had gelezen, had ik eerder een 710 of 420 case gekozen.

Welke Amphibia?

Deze natuurlijk 🥰

6 likes

Amphibia 100 case.
Zit lekker op de pols.
In tegenstelling tot de 110 case die
uitstaande lugs heeft


Amphibia 100 case met 1967 bezel

2 likes

Ik ben zelf wel fan van de ministry case. Niet te lomp, niet te klein.

1 like

Ja, +1 voor de 710 of de vintage voorloper daarvan!

1 like