Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Het maximaal aantal posts is bereikt! Dus we gaan hier gewoon verder!

Opvallend genoeg staat een bond zwart-grijze nato ook goed hierop. Later een foto!

22 likes

Hoeveel delen heeft het Rolex topic? Dat moeten we toch kunnen evenaren.

Heb voor vandaag deze op tijd gezet:

21 likes

Wil wel een vroeg postje in het nieuwe topic, dus de gorbatko maar is even. :joy:

16 likes

Vandaag weer een Vostok om

19 likes

Dagelijks om, heerlijk ding met z’n funky 24-uurs wijzerplaat.

17 likes

Deze Rus mocht vandaag mee zwemmen in de Spaanse zee :ocean:

21 likes

:slight_smile:

24 likes

Alle Russische horlogevrienden gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal! Kan helaas niet posten momenteel met die wrakkige WiFi op campings in Zuid Frankrijk. :wink:

5 likes

Ik vond nog een Scotch Brite pad in de kist met schilderspullen dus heb ik zojuist de PCL’s gebrushed van mijn nieuwe Vostok. Met verbluffend resultaat mag ik wel zeggen en het is een werkje van niks.

22 likes

@Marco_T Wat een mooie! Ik heb overigens interesse in de Snarkey SKX007 en wil u hier graag over berichten maar kan dat niet omdat ik een nieuw lid ben

2 likes

15 likes

14 likes

17 likes

Een grote vintage ZIM vandaag

17 likes

Deze heeft ook al een leventje achter de rug

1 like

Ja idd. Wel volledig origineel. Dus in afwachting van een in betere staat mag ie blijven. Jammer genoeg zijn deze nagenoeg niet of nauwelijks te vinden eender in welke staat.

2 likes

Vintage Elektronika5 :smiley:


:sunglasses:

14 likes

Ondertussen de dag-aanduiding ook goed gezet, was nog wel ff een dingetje met welke combinatie van welke knoppen :smiley:

:sunglasses:

7 likes

Geloof ik graag. Heb nog wel manuals voor jou. Maar van 54 en 55. Groeten vanuit de regio van de Mont Ventoux. :sunglasses:

9 likes

Ja, er is ook een combinatie waarmee je het hele ding “uit” zet, erg lachen als je dat niet weet… (Combinatie van twee knoppen, welke weet ik niet meer)

2 likes