Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

En door met deel 4.

Deel 2 Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II
Deel 3 Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

19 likes

Deze lag niet daartussen. :wink:

12 likes

Ik moet nog even wachten, voordat ik hier een nieuwe Rus kan tonen. Met schuld aan @Scudo, die zijn veel te mooie Podeba hier op het forum toonde. Die moest en zou ik dan ook één hebben, vooral omdat hij op mijn verlanglijstje stond. Is dus nu onderweg van Oekraïne, dus dat zal wel weer even duren, zeker met deze tijd…

Dit moet hem worden… Een mooie Russische dresser in een prachtig design.

12 likes

Goede keus! Leuk orgineel model! Mooie dial ook.

Mooi model, echt een kerst horloge.
Ben alleen wel bang dat het pas na de kerst wordt dat je ervan kan genieten.

1 like

Dat is bijzaak. Ik heb genoeg horloges om de kerst mee door te komen… (De teller staat nu op dertig stuks, waarvan een aantal het nog niet doen of in restauratie zijn).
Volgend jaar wordt het weer kerst, heeft men mij verteld…

4 likes

Super mooi, zo’n Sturmanskie!

2 likes

ik wacht al twee maanden op een bezel uit Oekraïne, je moet geen haast hebben met deze hobby zeker in deze tijd niet .

2 likes

Dat klopt Richard! En zeker niet als 2 keer achter elkaar een nieuw horloge direct terug moet naar moedertje Rusland voor garantie reparatie. Maar ik zal niet meer klagen, alles goed gekomen. :santa::+1:

5 likes

15 likes

Ojee, straks lijden wij in dit forumonderdeel net zo vreselijk als mensen die op de wachtlijst voor een Rolex staan. :innocent:

7 likes

:rofl: Stel je voor, man!
[Ironie aan]Maar dan moeten die horloges ook minstens net zoveel gaan kosten [/ironie uit]
:joy:

3 likes


Super Russ

15 likes

Helemaal geen zin om deze Vostok met iets anders te wisselen.

13 likes

17 likes

Wat weegt die polswekker wel niet?
Molnija is fors maar dit is de overtreffende trap,…

Hallo we hebben hem wel eerder besproken.
Valt mee 260 gram !

1 like

Gevonden! Thanks, leuk om te lezen.
Vooral dat productiefilmpje is gaaf om te bekijken, gewoon grof draai- en freeswerk!

1 like


Ik heb hier tientallen van verkocht vroeger voor 35 Gulden
Was helemaal hip toen.

7 likes

Is die schroefdop voor de Wodka ?
Lijkt wel een veldfles joh :wink:

2 likes