Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Continuing the discussion from Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII.

Previous discussions:

1 like

Hopsa, we doen ook nog eens mee.

16 likes

Vostok 710394

16 likes

Dan zul je het nooit zeker weten.
Laat dicht wat mooi dicht zit. :wink:

2 likes

Zo is dat. Even een ander mooi plaatje dan. :grin:

15 likes

Hé leuk weer een nieuwe aflevering :grinning:
Ik ben momenteel weer in Thailand en heb dit keer onder andere de rode Komandirskie mee :thailand:

20 likes

Leuk, die mesh.

1 like

Nu met een barstloos glaasje. Valt nu op dat hij niet helemaal mooi is uitgelijnd.

14 likes

Ziet er gelijk beter uit!

1 like

17 likes

Al weer hoofdstuk 5 wat gaat de tijd hard, ik kwam deze tegen op internet mijn iets te duur 250 US Dollar

15 likes

deze maar weer eens voor de herfst, bezel heb ik zelf vervangen, deze wijzer plaat wordt geen eens meer gemaakt volgens mijn.

15 likes

Tjonge, jonge en dan te bedenken dat het bedrag van 47 roebel, wat op het paspoort staat, nu €0,87 waard is.

4 likes

idd nu zien ik 47 staan.

Zijn er nog mensen hier die a.s. zondag naar de Rikketik gaan?

Ff hier weer melden met de Agat Zlatoust. :slightly_smiling_face:

16 likes

Alleen kun je de Sovjet roebel niet één op één omrekenen met de huidige roebel, dus die prijsvergelijking gaat niet op ;). Het horloge komt uit ‘84 en in die tijd stond de koers ongeveer gelijk, of zelfs 1 dollar voor 0,7 roebel.

2 likes

Dus ca 66 dollar voor dit degelijke horloge met fraai bewerkte kast. Dollar koers in guldens in 1984 was gemiddeld ca 3,40 dollar voor 1 gulden. Komt die dus op ca 20 gulden! Mijn instap Omega, NOS, kocht ik toen voor rond 200 gulden. Interessant! :blush:

2 likes

22 likes

Die is tof!

1 like