Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Continuing the discussion from Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI.

Previous discussions:

En we gaan weer verder op een nieuwe pagina

9 likes

Ik blijf dit het gezelligste hoekje van het forum vinden! :grin:

10 likes

Inderdaad Joris @WJH. Strakke actie overigens van Reinier @wappenzeiler.

Echt geinig hoe in dit topic met elkaar wordt omgegaan en hoe we elkaar helpen.

6 likes

32 likes

Deze ziet er strak uit Jeroen :+1:

5 likes

Dank! Het is een ex van diverse forumleden, een mooi maatje dat heel lekker draagt zeker op deze vintage tropic.

7 likes

Bedankt allen voor de NATO ideeën en tips voor bestellen! Ik ga het laten bezinken maar op dit moment heeft de James Bond nieuwe stijl mijn voorkeur, beetje donker en rustig t.o.v. de inderdaad wat psychedelische wijzerplaat van de Radioroom.

Had graag voor de scubadude 420059 ook bandjes gekocht maar de keuze in 18mm is beperkt en sowieso smal voor een 39mm horloge.

@Koppie Ik weet nog net zo niet met rubber, lijkt me erg warm in de zomer.

5 likes

Die vintage tropics zijn idd ook altijd prima!

En fijne Zelfbouw-zaterdag (?) allemaal! :laughing:

14 likes

Eh?

2 likes

Dat valt reuze mee hoor. Ik ben sinds een jaar overgestapt op rubber, maar dan alleen de tropic uitvoering. Zit zo comfortabel dat je het niet eens merkt. Gebruikte altijd leer en staal en had daar veel meer last van met zweten.

4 likes

Heb vele soorten rubber geprobeerd. Daar zit ook aardig wat verschil in. Zal even kijken of ik het linkje kan vinden.
Zijn wat duurder maar kwalitatief goed. En 20 mm krijg je wel tussen 18 mm :grin:

3 likes

Dit is inderdaad een heel gezellige hoek van het HF waarop ik iedere dag kijk en lees.
Dank voor alle tips n.a.v. mijn vastzittende bezel. Hier helpen leden elkaar verder te komen!

11 likes

Bedankt @Koppie! Ik ga zoeken.

Het HF is echt geweldig! En dit is wel mijn favoriete topic. Iedereen is enthousiast en behulpzaam.

10 likes

Nee, we praten hier niet over horloges van duizenden euros, maar we hebben wel voor duizenden euros lol.

13 likes

Ik vind dit het meest sympathieke topic van HF. Nooit irritaties of elkaar jennen. Gewoon respect voor elkaar.

Mooi!!!

9 likes

Heb problemen met paypall, dus bestellen lukt helaas niet. Even uitvogelen dus.

3 likes

We hoeven elkaar hier niet af te troeven met dure horloges. Al die Russen zijn mooi :grin:

15 likes

Spekjes, piepers, boerenkool, rookworst, een biertje (Sexy Galaxy Black Session IPA van Low Five brewers)…. en mijn heerlijke vintage Shturmanskie, hèt horloge voor Sovjet luchtmachtpiloten èn het type horloge dat met Joeri Gagarin als eerste de ruimte in ging.

31 likes

als nog iemand een komandirskie rondhangen heeft, let me know-)

6 likes