Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Je kunt om ‘snel’ kleurtjes te passen een 6-pack NATO-bandjes ergens links of rechts op de kop tikken. Bij Amazon hebben ze wel van die aanbiedingen. Kwaliteit is echter ruk; meestal te dun, zitten niet goed.

Je bent beter af met kwaliteitsbandjes zoals die van Zuludiver. Ik zie dat ze het nodige in de aanbieding hebben:

3 likes

Super site! Kende ik nog niet als beginner. Bedankt!

2 likes

Nou als je dat zou willen graag, bedankt alvast!
Hoe precies werkt snap ik nog niet helemaal goed
Stuur mij maar een pb.

Misschien. Hoewel…

Vind dit :point_up: best cool al zeg ik het zelf. :stuck_out_tongue_winking_eye:

En dit :point_down: eigenlijk een beetje te druk.

Ik zelf zweer tegenwoordig bij single-pass NATO trouwens…

5 likes

Ik ga maar een aantal bandjes bestellen bij Zulu diver. Hopelijk geen douane gezeur vanuit het VK.

2 likes

Zit al in het bedrag. Mocht PostNL jou dat aanrekenen dan krijg je dat terug van Zulu.

2 likes

Die Luch is een plaatje!
Die Radioroom is inderdaad heel psychedelisch zo. Een zwarte band zou al meer rust geven.

3 likes

Maar waarom koop je dit niet in de NL, ik weet wel dat er Uit de UK inklaring gerekend wordt, maar heb geen ervaring dat je geld terug krijgt

1 like

Ik gebruik sinds een tijdje rubberen tropicstraps, welke ik via Etsy uit Engeland haal. Zitten super comfortabel en verkrijgbaar in verschillende maten en kleuren.
Passen qua stijl ook mooi bij de Russen

9 likes

Over die Antonov AN225 gesproken.

Kijk eens naar deze mastodont van Moscow Classic, de Shturmovik Aviation. Toch draagbaar doordat de achterkant gebogen is. Moscow Classic is zo’n bedrijf die meelift op de Russen-hype. Bijna alle horloges zijn Limited Editions. Ik heb hier nummer 125 van de 500 die gemaakt zijn. Uit welk jaar hij echt komt is mij onbekend; heb hem van iemand op het HF gekocht met een garantiekaart gedateerd op 2010 met een verkeerd modelnummer.

Ik ken geen enkel Russisch horloge waar deze Shturmovik op gebaseerd zou zijn. Mij doet het model denken aan de Bell & Ross BR-01. Zelfs de bewerkte kroon is dezelfde als die van B & R.

De echte referentie is 2416/04711107. Voorzien van een Vostok 2416B automatisch uurwerk met 31 jewels, shock protection, loopt op de best lage frequentie van 19800 en een gangreserve van 31 uur. De afmetingen zijn huge - ook op mijn 20 cm pols: diameter van 46mm, lug-to-lug van 58mm (!) en een dikte van 14mm. De lugbreedte is 24mm. Op de originele dikke lederen band.

10 likes

Knoepert :rofl:

1 like

Is dat nou een “klatser”? :laughing:

1 like

Ze hebben goede spullen voor de juiste prijs Richard.
Ervaar het bestellen in de UK als net zo eenvoudig als in NL bestellen.
Ze versturen de orders met BTW en invoerrechten betaald door hen.

Uit de FAQ van Zulu.

VAT and Sales Tax:

  • All orders placed with us are dispatched from our offices here in the UK. Our products are prices in British pounds, but you can pay in your local currency using the exchange rate set by either pay pal or your local bank card provided (in most cases).
  • VAT is paid by us for customers in the UK, EU, USA, Canada and Australia.

Hier staat de FAQ van hen.

1 like

Een klatser is maar een klein horloge vergeleken bij dit ding Joris.

1 like

Beste horloge-liefhebbers,

Ik heb deze Vostok Komandirski liggen. Leuk mesh-bandje erop, handwinder, krasje op het glas en verder gebruikelijke gebruikssporen.

Ik draag hem momenteel niet meer. Kan ik er hier iemand, tegen verzendkosten, blij mee maken?

Wie het eerst komt, woe het eerst maalt.

7 likes

Mij wel. Stuur maar pb

4 likes

Thx Bert. Valt in het niet bij die van jou :wink:

2 likes

Ben met projectje bezig :grin:

3 likes

Dat is pas rap haha. Ik ga je een berichtje doen!

5 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI (Deel 4).