Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Heb een Rus in het blauwe staan gratis

7 likes

Met die An225 moest ik gelijk denken aan een paar jaar geleden dat wij tijdens vakantie in Zweden spontaan naar een vliegshow gingen op het vliegveld Örebro. Nooit naar een dergelijke show geweest maar was bijzonder indrukwekkend. En dat kwam mede omdat er een an225 stond opgesteld van een Russisch vracht maatschappij. Als publiek mocht je een rondje lopen door het ruim (kanonnen wat een bakbeest) en het vliegpersoneel stond een beetje verveeld bij. Spraken uitsluitend Russisch en konden dus niet veel met het publiek. Greep mijn kans en ging uiterst geïnteresseerd een gesprek aan. Of ik misschien als uitzondering de cockpit mocht zien. Als ik het niet aan het publiek zou vertellen,… давай пошли.
Dus samen met mijn zoon naar boven in de cockpit van een Antonov 225. Whoow jongens, dat is echt wel gaaf. Wat een ervaring. Was zo enthousiast dat ik vergeten ben het onderwerp horloges aan te snijden.

8 likes

Mooi gebaar weer Bill. Doe je goed.

4 likes

Mooie ervaring weer Dirk.

Die AN225 heb ik op het vliegveld in Gilze Rijen een keer gezien. Inderdaad wat een monster. Blijkbaar is dat het enige vliegtuig ter wereld wat je kunt gebruiken als je veel grote dingen wilt vervoeren.

3 likes

Meerdere klus horloges zelfs. Leuk voor de liefhebber die zelf wil gaan leren onderhoud te doen.

2 likes

Leuk man, buitenkans zoiets!
Je hebt zeker ook niet gezien wat de bemanning zelf om de pols had?
Daar denk je dan even niet aan, grote kans dat het zwitserse horloges waren. De russen zelf waarderen hun nationale producten een stuk matiger heb ik begrepen.

4 likes

Goedemorgen,

Een wat verlate Vostok vrijdag bijdrage:

13 likes

Vandaag heb ik de Russische kanarie om :sunglasses:

11 likes

Vandaag deze om.

11 likes

Inspiratie gevraagd: welke kleur NATO zouden jullie kiezen bij de wit/rode Radio Room? De wijzerplaat is al vrij kleurig en druk…

7 likes

Beetje een open deur: heb je een rode, witte of een wit/rode NATO liggen?

Leuke Rus, weet je zo welke ref deze heeft?

Edit: gevonden zover ik nu zie is die uitverkocht.

1 like

Je kan er wel een hoop kanten mee op denk ik met zo’n witte dail?

Zwart past natuurlijk overal wel bij.

Tan geeft het echt een tool vibe. Net zoals licht of donker grijs.

Olijf groen laat het wit van de dail er altijd goed er uit springen.

En anders kan rood of wit natuurlijk ook goed.

Anyway… daarom heb ik er zelf destijds een badge met alle kleuren voor gekocht. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Je kunt het hier proberen:

https://online.vostokinc.com/komandirskie-apz/k-65/komandirskie-650859

Kun je gelijk ook de 650840 en 650852 bestellen :wink:

3 likes

Hier ook een drukke witte dial en rode NATO. Vond het wel leuk staan. Deze NATO was alleen wat dun. Zou dan wel dikke goede nato’s kopen.

7 likes

Dankje, betalen is alleen mogelijk met een creditcard en die heb ik niet.

1 like

Bestelling is ongeveer 5000 roebel, ongeveer 57 euro.

Als je wilt kan ik een VISA of MasterCard creditcard (voor eenmalig gebruik) voor je aanmaken met 60 euro daarop. Maak je via een Tikkie weer over naar mij.

1 like

Nog geen enkele, veel keuze, zal wel een premium NATO worden…

Dacht ik ook: zwart grijs gestreept 007 Effen wordt weer wat saai, als “niet NATO”

1 like

Staat idd ook goed.

2 likes