Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Net zo mooi als Panerai :slightly_smiling_face:

1 like

Nieuwe retro lederen band gekocht bij STRPS. Nog wat stug maar dat wordt hopelijk snel beter.

14 likes

Nou…

Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd waarom ze daar nou de Britse Handley Page Victor bommenwerper op gezet hebben. :grimacing:

handley_page_victor_b_1-81151

6 likes

Haha, daar lijkt ie inderdaad veel meer op.

4 likes

Fijn dan kan ik mijn gelijk halen😂

5 likes

Mooie combinatie! Apart eigenlijk. Een duiker met vintage leder. Staat toch prima. Dat ambachtelijke misschien?

2 likes

Hier een aardig artikel voor diegene die er iets meer van willen weten. Blijft dat je veel geduld moet betrachten, uiterst accuraat zijn en het handigste is het samen te doen met een time grapher.

5 likes

Volgens mij is dit de Antonov An-225.

3 likes

Ik durf er wel een kratje bier op te zetten van niet. :stuck_out_tongue_winking_eye:
(Vliegtuigen zijn een beetje mijn “ding”) :upside_down_face:

6 likes

Ik geef je volkomen gelijk! :+1:

1 like

Niet echt geschikt voor een duiker maar ik vind de combinatie met de blauwe wijzerplaat en de retro look van het horloge wel passen. Is een experiment.

2 likes

:+1: dat is het leuke van een hobby! Zit nu te overwegen welke vostok mee gaat op wintersport. :blush:

2 likes

Welk tof vliegtuig het ook is, de dieptewerking van die start-/landingsbaan is erg geslaagd :slight_smile:

4 likes

Had het idee dat het iets van radar of glidepath moest voorstellen

2 likes

Dacht ik ook. Grafisch mooi gedaan!

1 like

Kan ook, maar ik zie een start-/landingsbaan :smiley:
Een tof horloge hoe dan ook :+1:

1 like

Lijkt me leuk als wij een keer een vliegtuigje huren op Teuge! :sunglasses:

Zal geen Antanov zijn, eerder een Cessna :nerd_face:

1 like

Echt? :thinking:

Ik heb een keer een proefles genomen. Was even duur als een rondvlucht. En dan mag je even het roer overnemen. Prachtig!! Was bijna om, maar ben toch maar Vostoks gaan verzamelen. Toch voordeliger. :grin:

2 likes

Deze morgen om

10 likes